Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:42:29 GMT

برج‌های 5G آمریکا در خطر قرار گرفتند!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۰۳۵

برج‌های 5G آمریکا در خطر قرار گرفتند!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تئوری اثبات نشده ارتباط اینترنت 5G به ویروس کرونا را به خاطر دارید؟ ما اخیرا یک گزارش کامل از این تئوری در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده‌ایم و به طور علمی ثابت کردیم که این مسئله حقیقت ندارد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره تئوری توطئه ارتباط میان 5G و ویروس کرونا وارد لینک زیر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آیا اینترنت 5G دلیل اصلی شیوع ویروس کرونا است؟

حمله گروه‌های معترض به برج‌های اینترنت 5G

این تئوری توطئه باعث شد تا وندال‌ها در چین و آمریکا به برج‌های 5G در آن کشور‌ها حمله کنند. اما به تازگی گزارشی منتشر شده که به ما از یک اعتراض دیگر خبر می‌دهد. بر اساس پستی که در بلاگ NATE منتشر شده، شنبه ۶ ژوئن روز اعتراض جهانی علیه اینترنت 5G است. پرتال وب کره‌جنوبی، NATE نام دارد. متن منتشر شده در بلاگ NATE به شرح زیر است:

توضیحات سازمان NATE درباره حمله به برج‌های اینترنت 5G

"پرتال NATE به عنوان یک سازمان از طریق کانال‌های رسمی شنیده است که فعالیت‌های علیه 5G در روز جهانی اعتراض سراسری این کشور در روز شنبه، ۶ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. شرکت‌های عضو NATE با رعایت اخلاق کاری، حرفه‌ای بودن و ایمنی محل کار، خود را از این مسئله دور کنند. سازمان NATE به شرکت‌های همراه و کارمندانشان یادآوری می‌کند که امنیت خود را حفظ کرده و هوشیار باشند. همچنین فعالیت‌های غیرمعمول یا مشکوک در اطراف محل کاری خود را گزارش دهند. "

این سازمان افزود: "شرکت‌های پیمانکار عضو NATE و تکنسین‌های ماهر آن‌ها در خط مقدم هستند و نقش مهمی را در استفاده از زیرساخت‌های برج ارتباطات، تجهیزات و فناوری‌های ضروری برای فعال کردن سرویس پرسرعت 5G در آمریکا و سراسر آمریکای شمالی ایفا می‌کنند. سازمان NATE از مشارکت در یک امر اقتصادی که به طور مثبت جوامع، شرکت‌ها و شهروندان تحت تاثیر قرار می‌دهد هیجان زده است. اعضای NATE با همدیگر تغییر ایجاد می‌کنند. "

وزارت امنیت داخلی آمریکا به پلیس هشدار داده است که مواظب حمله به برج‌های 5G باشد و طبق گزارش‌ها، اریکسون کار خود را در سایت‌های سلول 5G در آمریکا متوقف خواهد کرد. به نظر می‌رسد اپراتور‌های دولتی مانند AT&T و T-Mobile به کارمندان خود گفته‌اند مراقب خود باشند.

آژانس‌های نظارتی قانونی و مرتبط با بهداشت در آمریکا (از جمله FCC) گفته اند که هیچ ارتباطی بین سیگنال‌های 5G و هرگونه مشکل بهداشتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت 5G ویروس کرونا تئوری توطئه اینترنت 5G شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود