Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سایت روسی در گزارشی از تمایل رضا یزدانی برای حضور در المپیک توکیو خبر داده و عنوان کرده یزدانی سیستم جدید انتخابی تیم ملی که اخیراً توسط فدراسیون کشتی تصویب شده را عادلانه می‌داند و اظهار داشته اشت برای حضور در بازی‌های المپیک حق به کشتی گیر داده می‌شود که پس از شرکت در یک سری مسابقات، بیشترین امتیاز را کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت همچنین به گفتگوی تلفنی یزدانی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز اشاره کرده است.

گفتنی است علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی چندی پیش و در جمع خبرنگارران از ابراز تمایل یزدانی برای بازگشت به میادین کشتی خبر داد و عنوان کرد: همه کشتی‌گیران در صورت توانایی می‌توانند طبق قانون وارد چرخه انتخابی شوند. رضا یزدانی هم به تازگی اعلام کرده می‌خواهد کشتی بگیرد. او قهرمان بزرگی است که امیدوارم موفق باشد.

بر همین اساس رضا یزدانی که تجربه حضور در سه المپیک ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه دارد تمایل دارد این بار و در آستانه ۳۶ سالگی شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کند تا شاید ناکامی‌هایی که همواره در این میدان بزرگ و بنا به دلایل مختلف به آن مواجه شده بود را جبران کند.

دارنده ۲ مدال طلا و ۲ بزنز جهان، قهرمان ۳ دوره بازی‌های آسیایی و دارنده مدال طلای آسیا با کوله باری از تجربه برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم مدعیانی، چون محمد حسین محمدیان، علیرضا کریمی، مجتبی گلیج، علی شعبانی و جوانان عنواندار دیگری را پیش رو خواهد داشت که در نهایت باید دید کدامیک از این نفرات ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک توکیو را خواهند بود.

بیشتر بخوانید: حسن یزدانی: امیدوارم لایق حمایت های مردم باشم/ سالی ۱۰۰ میلیون خرج تغذیه من است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی برای حضور رضا یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!