Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلب شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم اجرای دو پروژه متجمع تجاری اوقاف و امور خیریه و سازمان تامین اجتماعی در حصار حلبی‌ها قرار گرفته است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اگر گذرتان به مرکز شهر یاسوج افتاده باشد و گشتی در این شهر خوش آب هوا زده باشید حتماً در میدان هفتم تیر و نیز در انتهای خیابان فردوسی، حلبی‌های رنگی که به صورت پوششی دور تا دور دو قطعه زمین را احاطه کرده‌اند را دیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌هایی با قدمت چند ساله که قرار است روزی تبدیل به مجتمع‌های بزرگ تجاری و تفریحی شوند و چهره‌ی شهر را اندکی تغییر دهند و اقتصاد شهر را متحول سازند، میدان هفتم تیر سال‌هاست که پذیرای جرثقیلی سنگین و صد تنی در میان ورقه‌های فلزیِ نارنجی می‌باشد که با تصرف نیمی از پیاده‌روی آن محدوده و تحت تملک بنیاد توسعه موقوفات کشور، همچنان در کف مانده است و تاکنون آجرهایش خود را به قامت دید شهر نرسانده‌اند. 

در خیابان فردوسی نیز همانند میدان هفتم تیر اما بدون سایه جرثقیلی مسکوت و محصور در دیوارهای ساخته شده با ورقه‌های فلزی رنگی شهر، انتظار سر بر آوردن و رخ نمودنش را می‌کشد. متولی این پروژه تفریحی و تجاری بزرگ بصورت اسمی و رسمی، سازمان تامین اجتماعی است.

طبق اظهارات جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، پروژه میدان هفتم تیر یاسوج از سال 95 شروع بکار کرده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون پیمانکار جدید اقدام به تجهیز کارگاه و تامین مصالح نموده و در حال ساخت دیوار حائل بتنی است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و تکمیل طبقه‌ی همکف ساختمان، دیوار با پوشش فلزی و همچنین جرثقیل سنگین جمع آوری شده و  سازمان و پیمانکار جدید تمام تلاش خود را جهت تسریع در روند اجرایی و تکمیل پروژه به کار خواهند بست، زیر بنای این پروژه  ابتدا 26000 متر مربع بوده که در مراحل بعد این مورد به 18000متر مربع تقلیل یافته است.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگلیویه و بویراحمد بیان کرد: این پروژه در 6 طبقه مشتمل بر سه طبقه با کاربری پارکینگ و سه طبقه دیگر با کاربری تجاری احداث می‌گردد که درصدد افزایش طبقات به هفت طبقه می‌باشیم.

گزارش| یک پروژه و هزار کلاف سردرگم/ تیرماه موعد افتتاح کشتارگاه گناباد به سر می‌آید؟ + تصاویرمعاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های کلانشهر اصفهان بازدید کرد + تصویرگزارش|‌پروژه دشمنان علیه قم / موج‌سواری ‌ضدانقلاب با اخبار کذب و نادرست

پروژه سازمان تأمین اجتماعی در خیابان فردوسی شهر یاسوج نیز قریب به پنج سال کلنگ‌زنی شده است و همچنان در حصار دیواره ورقه‌های فلزی مانده است و دریغ از صدای کارگری یا چکُشی!!!

الهی مسؤل فنی_مهندسی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی زمین مورد نظر را به قصد سرمایه‌گذاری برای بیمه‌شدگان، رفع محرومیت و رشد اقتصادی شهر یاسوج خریداری نموده و موسسه کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران طی قرارداد مشارکت با این سازمان مقرر گردید که پروژه مذکور را در مدت 50 ماه از زمان انعقاد قرارداد تکمیل و تحویل کند.

وی ادامه داد: اما اکنون با گذشت 48 ماه از زمان وعده داده شده تنها کاری که مؤسسه کوثر انجام داده است خاکبرداری زمین بوده و سازمان تأمین اجتماعی استان و حتی وزارت هم پیگیر ساخت و تکمیل پروژه بوده‌اند و در چندین جلسه آقای استاندار نسبت به این موضوع ورود نمودند.

مسؤل فنی مهندسی سازمان تأمین اجتماعی استان با تشکر از نماینده سابق بویراحمد و دنا، تصریح کرد: زارعی نیز پیگیری‌های زیادی را برای رفع مشکل انجام دادند اما موسسه کوثر منع حاکمیتی برای عدم ورود به پروژه‌های عمرانی را دلیل عدم فعالیت در انجام و تکمیل کار اعلام داشته‌اند.

وی ضمن تقدیر از مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون جهت رایزنی با مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی کشور و پیگیری برای تعیین تکلیف این پروژه ابراز امیدواری کرد که با پایان قرارداد موسسه کوثر در دو ماه آینده و برگزاری مناقصه و مهیا شدن شرایط و سرمایه گذار، این پروژه به سرانجام برسد.

به گزارش تسنیم، در نشست نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، سرمایه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را 500 میلیارد تومان برآورد و مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی کشور وعده‌هایی برای همکاری صمیمانه با سرمایه گذار داده‌اند.

هر چند با توجه به دیگر پروژه‌های عمرانی در سطح استان و به ویژه بویراحمد و دنا به خوبی متوجه وجود مشکلات عدیده هستیم و یکی از مشکلات اساسی در اجرای این پروژه‌ها را می‌توان سهل انگاری، عدم آینده‌نگری، برنامه‌ریزی و تحلیل مالی پروژه دانست، اما همین موارد را نیز می‌توان با دقت و توجه بیشتری مدیریت نمود تا شاهد چنین پروژه‌های راکدی در سطح شهر نباشیم.

گزارش از رحیم ابوذر

انتهای پیام/541/ش

R41452/P4001/S6,69/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شورای شهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شورای شهر استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شورای شهر سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد میدان هفتم تیر شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج