Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@21:03:07 GMT

واژگونی سمند در کرمان چهار کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۴۶۰

واژگونی سمند در کرمان چهار کشته بر جا گذاشت

ساعت24 -رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه سمند در بلوار جمهوری شهر کرمان، کشته شدن چهار نفر و مجروحیت سه نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

سید محمد صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی سمند ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه شب گذشته در بلوار جمهوری شهر کرمان قبل از سه راه هوانیروز اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: چهار تیم فوریت های پزشکی بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه به محل اعزام شدند و مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید باهنر منتقل کردند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان تصریح کرد: ۲ نفر از مصدومان حادثه واژگونی سمند در بلوار جمهوری شهر کرمان به دلیل شدت جراحات وارد شده در دم و یک نفر علیرغم تلاش های کادر پزشکی در بیمارستان جان باخت.

وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو شامل ۶ زن و یک مرد در رده سنی ۱۹ تا ۳۰ سال قرار دارند گفت: هر سه جان باخته این حادثه زن هستند و حال یکی از مصدومین نیز وخیم است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کرمان واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم