Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود اسداللهی، کارگردان تئاتر از آماده سازی سه متن و ارائه آن به سه سالن برای اجرا پس از بازگشایی سالن‌های نمایش خبر داد.

«داود اسداللهی»، کارگردان تئاتر ضمن بیان این مطلب، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: من سه نمایشنامه برای اجرا امسال آماده کردم یکی از آنها یک اجرای کودک است که البته اسمش را هنوز قطعی نکردیم و آن را به تالار هنر برای اجرا پیشنهاد دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: دیگر نمایشنامه ماه منیر است که تصمیم داریم در تماشاخانه سنگلج به اجرا برویم و قبلا درباره آن صحبت کردم یک کار سنتی ایرانی است.

اسداللهی همچنین درباره آخرین متنش نیز گفت: نمایشنامه هملت که البته یک برداشت آزاد از هملت است و ممکن است نامش به هملورث یا هملت و دیگران نیز تغییر کند این هملت نیز ایرانیزه شده است و آن را برای اجرا به تالار حافظ پیشنهاد دادم.

وی در این باره گفت:‌حال برای اجرای هر یک از این نمایشنامه‌ها اگر سالنی زودتر به ما ابراز تمایل کند که آن را به صحنه خواهیم برد. 

اسداللهی درباره تیم اجرایی و بازیگرانش گفت:‌من همیشه هنگام نگارش نمایشنامه به بازیگران آن فکر می‌کنم البته تیم نمایشی خودمان که قطعا وجود دارند اما ممکن است احتیاج به یک بازیگر خاص برای نقش خاصی داشته باشیم که آن را هم تلاش می‌کنم از بچه‌های ورکشاپ‌هایمان انتخاب کنم.

وی در ادامه گفت: منتظر هستیم تا بتوانیم با بازگشایی سالن‌ها تمریناتمان را آغاز کنیم و نوبت اجرا بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسداللهی نمایش های آیینی هملت برای اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت