Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید بیکی رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سامانه ثبت و مدیریت پیام‌های اضطراری قرار است به عنوان بخشی از سامانه شهربین (سامانه گزارش مشکلات و مسائل شهری یزد) فعالیت کند و بخش مرتبط با خدمات اضطراری را پوشش می‌دهد.

او افزود: در این سامانه شهروند با اجرای سامانه شهربین قادر است به سرعت اقدام به ثبت نقطه مکانی حادثه نماید و بعد از ثبت نقطه و ارسال به سامانه، اطلاعات تکمیلی مورد نظر همچون نوع حادثه، تصویر یا فیلم حادثه را نیز ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی ادامه داد: در ادامه این عملیات، سامانه مرکز کنترل ۱۲۵ این اطلاعات را دریافت و پالایش کرده و به سرعت اطلاعات لازم از جمله محل دقیق حادثه را به خودرو‌های آتش‌نشان ارسال می‌کند.

رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد ادامه داد: خودرو‌های اعزامی آتش نشانی قادر خواهند بود تا بر روی تبلت اطلاعاتی نظیر محل دقیق حادثه بر روی نقشه، مسیریابی تا محل مورد نظر، ایستگاه‌های درگیر حادثه، محل سایر خودرو‌های اعزامی، جزییات حادثه از جمله فیلم و تصاویر ارسالی از آن، نوع و تصویر هوایی محل حادثه را مشاهده کرده و آتش نشان‌ها به محض رسیدن به محل، با اطلاعات کافی به محل وارد شوند.

بیکی گفت: تمام زمان‌های مرتبط نیز از شروع اعلام حادثه تا زمان پایان و بازگشت تیم‌ها به ایستگاه‌ها نیز به صورت دقیق در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد با بیان اینکه: اقدامات لازم از جمله آموزش ساده ثبت اطلاعات در قالب اینفوگرافی نیز در دست تهیه است،  افزود: مشارکت شهروندان عزیز، نقش بسزایی در کاهش زمان رسیدن خودرو‌ها و افزایش سطح خدمات دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته