Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۰ درصد از تصادفات رانندگی درون شهری این استان در سطح خیابان های سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره اتفاق می افتد و بیشترین فوتی ها نیز مربوط به عابران پیاده است که باید با اجماع نظر، تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط مهار شود.  

وی با بیان اینکه میزان تصادفات درون شهر زنجان، سیر صعودی یافته است، اظهار داشت: قریب ۶ مورد از این نقاط حادثه خیز مربوط به ۲ کمربندی شمالی و جنوبی شهر زنجان است که باید شورای ترافیک نسبت به ایمن سازی این مسیرهای حادثه ساز با نصب دوربین های نظارتی و مکانیزه کردن پل عابرین پیاده، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی تصریح کرد: بولوار ولایت شهرستان ابهر  (حدفاصل شریف آباد - ابهر) واقع در جاده ترانزیت قدیم نیز از نقاط حادثه آفرین است که با توجه به آبیاری سنتی فضای سبز این منطقه با استفاده از تانکر آب و حرکت کند این خودروی آبرسان، تصادفات رانندگی منجر به فوت و مصدومیت شدید نیز در این محل رخ می دهد که لازم است شهرداری ابهر نسبت به اصلاح روش آبرسانی در این نقطه حادثه آفرین اقدام کند.

وی اظهار داشت: چهارم خرداد ماه جاری، یک دستگاه خودروی سواری پراید با قسمت خودروی تانکر آبرسان در حین آبدهی برخورد کرد که راننده آن پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و چندین خانواده را داغدار کرد.  

خلجی افزود: با توجه به اینکه ترافیک یک مساله چند بُعدی و بین بخشی است بنابراین هم باید رانندگان و عابران احتیاط کنند و هم اینکه تمامی دستگاه های ذیربط ازجمله اداره برق و شهرداری نسبت به همپوشانی و همکاری هرچه بهتر و بیشتر اقدام کنند تا ترافیک به صورت سالم و ایمن باشد.

برچسب‌ها ابهر پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان ابهر پلیس راهور ناجا انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال