Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود سالگرد حادثه تروریستی مجلس را تسلیت گفت و اظهار داشت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است. در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس اظهار کرد: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی را برای ملت ایران دیده و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وحدت و به ویژه مجاهدت سربازان فرامرزی وطن نبود آن‌ها از هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کردند.

وی ادامه داد: گرچه ظاهراً یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشور‌های منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

قالیباف گفت: شهدای آن حادثه قهرمان‌های ملی هستند که خون پاک آن‌ها ارزش جهاد در برابر تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند بر همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم دورود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آن‌ها ریخته شده ان شا الله توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را همه ما داشته باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه تروریستی مجلس سرویس اطلاعاتی آمریکا محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان