Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: گروه‌های پزشکی و درمانی این سازمان در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم دامغان اعزام شدند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حمیدرضا حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با هدف کمک به نیازمندان و بیماران مناطق محروم شهرستان دامغان گروه‌های درمانی و پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این مناطق حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه‌های پزشکی و درمانی در قالب طرح شهید رهنمون به کمک بیماران و نیازمندان ساکن در مناطق محروم دامغان اعزام شده‌اند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: قرار است پزشکان اعزامی به این مناطق خدماتی نظیر ویزیت رایگان به مردم با ارائه داروی رایگان، خدمات مامایی، تست فشارخون را ارائه دهند.

حافظی عنوان کرد: گروه‌های پزشکی حاضر در مناطق محروم دامغان پمفلت‌های آموزشی و مشاوره در مورد کنترل اضطراب به مردم و بیماران مبتلا به کرونا را ارائه خواهند داد.

تیم درمانی بسیج پزشکی لرستان به درمان بیماران کرونایی خرم‌آباد می‌پردازند2 تیم بسیج پزشکی لرستان به شهرستان سلسله اعزام شدبسیج پزشکی، سازندگی و اصناف اصفهان در خط مقدم مبارزه با کرونا / از تولید 5 هزار لباس بیمارستانی تا فعالیت 400 گروه جهادی‌

وی یکی از اقدامات بسیج جامعه پزشکی استان سمنان را اجرای طرح غربالگری و بیماریابی افراد مشکوک مبتلا به کرونا در قالب اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: خدمت به مردم جزو وظیفه و‌ رسالت ذاتی بسیج است و خادمان مردم در بسیج در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا