Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:30:41 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی مهریز کولردار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۰۸۰

ناوگان حمل و نقل عمومی مهریز کولردار می‌شود

ایسنا/یزد شهردار مهریز از آغاز تجهیز اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان مهریز به سیستم سرمایشی خبر داد.

«امیرحمزه زارعزاده» در این باره در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با توجه به استقبال عمومی شهروندان از حمل و نقل عمومی و به منظور تامین رفاه حال آنان، طی قراردادی که با شرکت سازنده و پیمانکار منعقد شده، اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شهرستان مجهز به سیستم سرمایشی و کولر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملیات تجهیز اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شهرستان به سیستم سرمایشی از روز گذشته آغاز شده و در مدت زمان کوتاه تعداد شش اتوبوس‌ از این ناوگان کولردار خواهند شد.

شهردار باغشهر تاریخی مهریز در پایان با اشاره به این که ناوگان اتوبوسرانی مهریز روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ مسافر را با ۱۰ دستگاه اتوبوس در این شهر جابجا می‌کنند، خاطرنشان کرد: تجهیزات سیستم سرمایشی ناوگان حمل و نقل شهرستان از سال‌های قبل در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار داشته و با پیمانکار نیز قرارداد منعقد شد اما اجرای آن تاکنون به طول کشیده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار مهريز ناوگان حمل و نقل عمومی تجهیزات سرمایشی مهريز حمل و نقل عمومی سیستم سرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران