Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:27:06 GMT

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۲۴۸

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی در خراسان رضوی

یوسف بیدخوری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در این چارچوب ۵۸۹ واحد از مجموع هزار و ۶۸۴ هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر موجود در خراسان رضوی، بازگشایی شده اما بقیه آنها هنوز وارد عرصه فعالیت نشده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۸۹ واحد اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر مجوزدار از ۱۱ خرداد ماه جاری با توجه به سه روز تعطیلات رسمی فعالیت خود را در خراسان رضوی از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ایت تعداد واحد اقامتی رسمی ظرف روزهای ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه جاری میزبان ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر مسافر بودند.

وی افزود: در پی بازگشایی یک سوم هتلها، هتل‌آپارتمانها، مهمانپذیرها، اقامتگاههای بومگردی و خانه مسافرهای خراسان رضوی ظرف روزهای اخیر در مجموع حدود ۱۳ درصد گنجایش آنها تکمیل شد.

بیدخوری گفت: میانگین تعداد مسافرانی که ظرف پنج روز اخیر در واحدهای اقامتی خراسان رضوی مقیم شدند به شش هزار و ۶۷۸ نفر در هر روز رسید. 

وی افزود: ۷۹ هتل، ۱۰۵ هتل‌آپارتمان، ۱۲۸ مهمانپذیر، ۱۸۸ خانه مسافر و ۸۹ اقامتگاه بومگردی هم‌اینک در مشهد فعالیت دارند و در چرخه خدمت به مسافران هستند. 

برچسب‌ها مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسافرت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسافرت مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسافرت خراسان رضوی خانه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی