Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:43:27 GMT

آغاز به کار هفته صداقت در ورزش برای اولین بار

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۶۵۶

آغاز به کار هفته صداقت در ورزش برای اولین بار

سازمان بین المللی صداقت در ورزش (سیگا) از آغاز یک حرکت جهانی جدید با عنوان "هفته یکپارچگی ورزشی" خبر داد.

به گزارش" ورزش سه" به نقل از الرایه  این حرکت جهانی برای اولین بار در بازه زمانی از 7 تا 11 سپتامبر برگزار می شود. "هفته صداقت ورزشی" با هدف ارتقاء و اجرای بالاترین استانداردهای صداقت در کلیه سطوح ورزش با مشارکت کلیه همکاران ورزشی از جمله وزرا ، روسای فدراسیون های ورزشی ، کمیته های المپیک ، کارشناسان و متخصصان در یک بستر مؤثر و تعاملی جهت آگاهی از چالش های پیش روی ورزش جهانی و پیشبرد کار تیمی شکل گرفته  و راه را برای اجرای اصلاحات لازم در راستای رسالت و مأموریت سگا باز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانوئل مدیروس ، مدیر عامل شرکت سیگا گفت: این رویداد در ماه سپتامبر هر سال در سراسر جهان برگزار می شود و به زودی برنامه نسخه اول را که تحت شرایط فعلی و همه گیر Corona برگزار می شود اعلام خواهیم کرد."


در نوامبر سال 2015 ، بیست سازمان برای ایجاد یک ائتلاف غیررسمی برای رهبری مشارکت بین المللی خصوصی و دولتی به منظور مقابله با چالش های زیاد و فوری پیش روی ورزش تشکیل شد. این گروه شامل نهادهای ورزشی، دولت ها، سازمان غیردولتی ضدفساد، سازمان های بین دولتی و شرکاری تجاری بود. در طی شانزده ماه گذشته ، این گردهمایی غیررسمی به بیش از 80 سازمان پشتیبان افزایش پیدا کرده است. امروز سیگا یک ائتلاف مستقل و بی طرف در سراسر جهان است که به طور قانونی ( مطابق با قوانین سوئیس) به عنوان یک انجمن غیرانتفاعی فعالیت می کند.


باتوجه به شرایط فعلی جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن برخی از پروازهای بین المللی ، اولین نسخه ابتکار جهانی این سازمان با عنوان "هفته صداقت در ورزش" از طریق فضای مجازی برگزار می شود که این جلسات شامل یکسری گفت و گوها با سران ورزش جهان خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی