Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:09:58 GMT

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۶۸۹

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».

با نهایت تاثر و تاسف از خبر ضایعه درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از عمری مجاهدت و مبارزه و تلاش مخلصانه و فداکارانه در راه آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف اطلاع یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با سابقه دیرینه در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، شخصیتی مبارز و ملی در عرصه فلسطین بود که عمر خویش را در شرایطی سخت و دشوار، شجاعانه و فداکارانه و علیرغم همه خطرات و تهدیدها، سربلند در مسیر مجاهدت، فداکاری و پایمردی درعرصه مقاومت و رهایی فلسطین عزیز و قدس شریف از یوغ اشغالگران صهیونیست صرف کرد.

دکتر رمضان عبدالله بعلاوه شخصیتی متواضع، اندیشمند، متفکر، خوش فکر و تقریبی بود که با اشراف عمیق به روند تحولات در منطقه و جهان، دغدغه و اهتمام ویژه ای به تقویت وحدت در بین آحاد مردم و گروه های فلسطینی و جهان اسلام داشت و همواره علاقمند و دلسوز اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی بعنوان پشتوانه و حامی مردم تحت ستم فلسطین بود.

اینجانب این ضایعه را به آحاد ملت غیور فلسطین به خصوص آقای زیاد النخاله دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی و همه همرزمان ایشان در گروه های مقاومت و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و یقین دارم یاد و خاطره ایشان در وجدان همه ملت های آزادیخواه جهان به خصوص ملت فلسطین و ایران بعنوان نمادی از مقاومت و مبارزه باقی خواهد ماند.

310 310

کد خبر 1396464

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دانشجویان معترض آمریکایی که در دفاع از مردم فلسطین توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند بر خادمان حرم های شریف، شرف دارند.

دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

کد خبر 849414 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه