Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی  با اشاره به مشکلات حوزه نجف آباد، تیران و کرون گفت: این مناطق در استان اصفهان سال هاست که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر به مسئولان اجرایی کشور، هیچگونه تلاشی در جهت رفع مشکلات مردم و شهرستان دیده نشده و این روند باعث گلایه مندی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان های  نجف آباد، تیران و کرون وجود دارد، معضل بیکاری است که با توجه به سال جهش تولید و استفاده از ظرفیت نیروی جوان، متاسفانه هیچ اقدام سازنده ای از جانب دولت مشاهده نشده و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از جوانان این شهرستان ها، شغل های خود را از دست داده و بیکار شده اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: مشکل کم آبی که به معضلی ملی در کشور تبدیل شده است، در شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون نیز این مشکل وجود دارد و بسیاری از هم وطنان در این دو شهرستان و سایر شهرهای کشور، نیاز مبرم به تامین آب شرب دارند و با شروع شدن فصل گرما، در بسیاری از مناطق آب جیره بندی شده و باعث مشقت برای مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم نسبت به گرانی ها اعتراض داشته و بسیاری نیز بیکار شده اند، از دولت انتظار می رود با مساعدت های لازم و اتخاذ تدابیر ویژه ، مردم را در این وضعیت یاری کرده و بسیاری از کمبود ها و کاستی ها را جبران کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیکاری مجلس شورای اسلامی کم آبی تیران و کرون نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران

 عباس عابدی اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه