Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:14:43 GMT

روزی که کی‌روش جانشین آرسن ونگر شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۹۶۷

در فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۷ کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی به جای آرسن ونگر که مورد توجه آرسنال قرار داشت، سرمربی تیم ناگویا گرامپس شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش حالا یکی از سرمربیان خارجی شناخته شده در فوتبال ایران است اما سه دهه پیش از این، او چندان برای طرفداران ایرانی آشنا نبود اما در فوتبال دنیا با دو قهرمانی با پرتغال در جام جهانی جوانان، مورد توجه قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او سال ۱۹۹۶ یک سال پس از این که کارش در اسپورتینگ لیسبون به پایان رسیده بود، با پیشنهادی عجیب از کشور ژاپن مواجه شد. ناگویا گرامپس که سرمربی جوان و فرانسوی اش بعد از قهرمانی در جام امپراطوری به لندن رفته بود تا سرمربی آرسنال شود، به سراغ کارلوس کی‌روش رفت و او نیز این پیشنهاد را قبول کرد و سرمربی ناگویا شد.

 

کی‌روش تنها یک سال در ناگویا حضور داشت و این تیم را به نایب قهرمانی لیگ ژاپن و جام در جام آسیا هم رساند و البته همان راهی را رفت که ونگر رفته بود؛ یعنی از ژاپن به تیم های مطرح دنیا.

 

آرسن ونگر در آرسنال باقی ماند اما کی‌روش در امارات، آفریقای جنوبی، منچستریونایتد، رئال مادرید، پرتغال، ایران و کلمبیا مربیگری کرد تا یکی از باتجربه‌ترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال لقب گیرد. او زمانی که پیشنهاد ناگویا گرامپس را قبول کرد، ۴۳ ساله بود.

 

 

حالا اکانت رسمی جی لیگ با انتشار این تصویر، از مخاطبان خود خواسته تا پاسخ دهند آیا چنین روزی را به یاد می‌آورند که کارلوس کی‌روش جانشین آرسن ونگر شد؟ کی‌روشی که البته از نظر ظاهری تفاوت زیادی هم با وضعیت کنونی نداشته است.

کارلوس کی روش(سرمربی) آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) تیم ملی کلمبیا کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی آرسنال آرسن ونگر سرمربی تیم ملی کلمبیا کلمبیا کارلوس کی روش آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند