Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:29:26 GMT

انبار کالای قاچاق در شاهین‌دژ کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۳۴۸

انبار کالای قاچاق در شاهین‌دژ کشف شد

سرهنگ مجید عمران‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر گزارش‌های واصله مبنی بر دپو لوازم خانگی قاچاق در انباری در این شهرستان، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام یک سری عملیات پلیسی و کسب اطلاعات لازم محل مورد نظر شناسایی و با بازرسی از آن انواع لوازم خانگی قاچاق خارجی از جمله پنج یخچال فریزر، هفت هود آشپزخانه، ۲۳ اجاق گاز، ۱۱ کولر آبی، هفت کمد لباس، ۲۲ میز تلویزیون، یک آبگرمکن و یک تلویزیون کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ اظهار داشت: در این رابطه نیز یک نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

سرهنگ عمران زاده با اشاره به اینکه پدیده قاچاق اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به‌خطر می‌اندازد گفت: شهروندان در صورت مشاهده انبارهای مشابه مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۶ هزار نفر جمعیت در ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت