Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای درگذشت دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت «دکتر رمضان عبدلله شلح» دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده که او همانند یک رهبر خردمند و مجاهد بزرگ بود که با عزیمتش از این دنیا شخصیتی برجسته از سران مقاومت در دوره جدید را از دست دادیم.

حزب‌الله همچنین در این بیانیه به مردم فلسطین و خانواده وی و رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در صدر آن‌ها «زیاد النخاله» ، تسلیت گفت و افزود: النخاله پیشوا و متولی راه «دکتر رمضان عبدالله» و «شهید دکتر فتحی الشقاقی» است که ما همیشه در کنار آن‌ها خواهیم ماند؛ همانطور که همیشه در موقعیت‌های مختلف پشتیبانشان بوده‌ایم و در کنار آن‌ها راه این عزیزان را ادامه می‌دهیم.

لبنان| مجلس اعلای شیعیان و دارالفتوی تحرکات فتنه‌جویانه اخیر را محکوم کردند/هشدار شیخ قبلان درباره بروز فتنه مذهبی در لبناندرخواست «حسان دیاب» از لبنانی‌ها برای همکاری با ارتش و نیروهای امنیتیحزب الله لبنان به شدت درباره طرح فتنه انگیزی جدید در لبنان هشدار دادگزارش| پشت‌پرده فتنه‌‌انگیزی‌های جدید در لبنان زیر پرچم آمریکا/ جریانی وابسته که ابزار بازی واشنگتن شده‌اند

رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری درگذشت.

رمضان عبدالله شَلَح استاد اقتصاد دانشگاه غزه از پایه‌گذاران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که دبیرکلی آن را از سال 1995 میلادی بر عهده داشت و بعد از شهادت فتحی شقاقی رهبر و پایه‌گذار این جنبش، دبیرکلی آن را بر عهده گرفت.

وی به دلیل نقش موثر در حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی تحت تعقیب دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) قرار داشت.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین حزب الله لبنان رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است. او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نگاهی به خانواده شهید سید مصطفی خمینی اولین مصاحبه با همسر سید مصطفی خمینی/ مدرن و امروزی بود و سر حجاب بر من سخت نمی‌گرفت

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت