Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:47:43 GMT

امید مردم به مجلس یازدهم نباید به یأس تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۹۰۲

امید مردم به مجلس یازدهم نباید به یأس تبدیل شود

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ارائه گزارشاتی از سوی مسئولان اقتصادی کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل بحث تحول را مطرح کردند و بر این اساس بنده معتقدم که این گونه ارائه گزارشات در مجلس و نحوه استماع همکاران که به خاطر رایزنی هایی که دارند، معمولا به این گزارش ها توجه نمی کنند، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادوار گذشته مجلس برای ما درس عبرت است و اگر یک برنامه کلی و سیاست مدون برای ارائه گزارش ها وجود نداشته باشد و براساس مجلس های قبلی عمل کنیم، امید مردم به مجلس یازدهم به یأس تبدیل می شود.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده پیشنهاد می کنم که گزارش هایی که از سوی مسئولان در صحن علنی مجلس مطرح می شود، پیش از ارائه در مجلس به نمایندگان ارائه شود تا آنان راهکارهای لازم را به آنان گوشزد کنند تا در یک جدول زمان بندی شده این مشکلات حل و فصل شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما درست است و برخی از دوستان که ایستاده اند و یا در حال صحبت کردن هستند، شأن مجلس را رعایت کنند و در جای خود قرار گیرند.

وی بیان کرد: درباره تذکر بعدی شما هم باید بگویم که با تشکیل کمیسیون های تخصصی و آغاز به کار آنان، حتماً مسیر ارائه گزارش به نمایندگان طی خواهد شد.

کد خبر 4943182 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت مجلس خبرگزاری مهر امام خمینی ره وزارت امور خارجه ارائه گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند