Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا فیسبوک تنها برنامه محبوب اندرویدی است که تاکنون بروزرسانی مناسبی برای حالت تاریک دریافت نکرده و هنوز کاربران آن منتظر چنین چیزی هستند. ما هنوز مطمئن نیستیم که دلیل این امر چیست، اما مطمئناً مسئولان فیسبوک در تلاش است تا این قابلیت را روی سایر برنامه‌های خود مانند مسنجر و واتس‌اپ پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت تاریک فیسبوک با حالت تاریک سایر برنامه‌ها تفاوتی دارد؟

در حالی که ما دقیقاً نمی‌دانیم چه موقع برنامه اندرویدی فیسبوک سرانجام حالت تاریک را دریافت می‌کند اما می‌دانیم که این حالت تاریک به چه شکلی خواهد بود. بعضی منابع به نسخه‌ای از فیسبوک دسترسی پیدا کرده‌اند که هنوز برای عموم عرضه نشده است؛ و این نسخه جدید حالت تاریک و همچنین چند ویژگی جدید دارد.

بیشتر بخوانید

زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد

جدیدترین قابلیت‌های نسخه بعدی فیسبوک

می‌توانید در اسکرین‌شات موجود در بالای متن مشاهده کنید که حالت تاریک برای برنامه اصلی فیسبوک چگونه به نظر می‌رسد، بنابراین باید کمی در مورد سایر ویژگی‌های جدیدی که به احتمال زیاد به زودی توسعه‌دهندگان آن را به برنامه اضافه می‌کنند، صحبت کنیم. اول از همه، قابلیت جدید ردیاب ویروس کرونا است. این ویژگی اطلاعات به روز این بیماری از قبیل تعداد مبتلایان هر کشور و مقایسه آن با سطح جهانی را به نمایش می‌گذارد.

همچنین به نظر می‌رسد فیسبوک قصد دارد طراحی رابط کاربری ویژگی «مدت زمان در فیسبوک» را بار دیگر تغییر دهد. این بخشی از نرم‌افزار است که می‌توانید ببینید چه مدت کاربر به طور فعال در طول یک هفته از برنامه استفاده می‌کند. به نظر نمی‌رسد گزینه‌های جدیدی در ویژگی مذکور وجود داشته باشد، بنابراین تغییرات محدود به جنبه‌های بصری شده‌اند.

اگر برای شما سؤال شده است که فیسبوک چه زمانی این ویژگی‌های جدید را عرضه می‌کند، باید بگوییم که هنوز هیچ بازه زمانی اعلام نشده است. این مسئله به فیسبوک و سرعت پیشرفت آن بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت فیسبوک حالت تاریک ویروس کرونا حالت تاریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود