Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مؤمنی زاده، فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه، هدف از تقدیر از گروه جهادی و سمن‌های فعال در مقابله با کرونا را مشارکت فعالانه تشکل‌های اجتماعی در روز‌های بحرانی کرونا برشمرد و گفت: کرونا خسارات جدی به جهان، کشور، گیلان و شهر ما زد، اما مردم به‌ویژه تشکل‌های جهادی در این آزمون بزرگ سربلند درآمده و بر آن فائق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله کادر بهداشت و درمان در مواجهه با بحران کرونا، افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه ما بدون هرگونه اطلاعی بوده و از اوایل اسفند به‌طور رسمی وجود این ویروس در کشور و استان تائید شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای رشت با بیان اینکه، از فردای انتخابات همه تمرکز کشور به سمت کرونا و مقابله با آن رفت، گفت: مراجعات در آن زمان بسیار زیاد و ظرفیت‌های درمان در آن زمان بسیار کم بود، درنتیجه سختی و مشقت بسیار زیادی بر روی همه ازجمله کادر بهداشت و درمان وارد آمد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه، در مقابله با کرونا همه پای‌کار بودند، تصریح کرد: تجلیل از تشکل‌های مردمی و سمن‌ها به‌مثابه تجلیل ازهمه گروه‌های مردمی است و مشارکت فعالانه و نگاه نوع‌دوستانه و مجاهدانه همراه با همدلی و همبستگی بود که موجب شد شیوع این ویروس در این شهرستان کنترل شود.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری رشت کرونا ویروس گروه جهادی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید