Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با وجود افزایش درآمد خانوار‌ها و بالا رفتن قدرت خرید آنها طبقه متوسط جامعه در حال تجزیه است که این موضوع باید مورد توجه تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 18 خرداد 99) پارلمان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در تولید، عدم تدوین استراتژی توسعه صنعتی است که اتاق‌های سه‌گانه آماده‌اند که این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت نفت خام از 52 دلار در سال 2017 به 39 دلار در سال 2020 کاهش یافته اسا، اظهارداشت: اکنون مشکلات حاصل از بیماری کرونا نیز بر ما حکمفرما شده و با کاهش قیمت نفت مزید بر علت شده است.

روحانی: مسیر صحیحی در اقتصاد کشور شروع شده است/می‌دانیم مردم در سختی هستند و قدرت خریدشان کاهش یافته استجهانگیری: قدرت خرید مردم کاهش یافته/ بیکاری و مشکلات معیشتی مردم را رنج می‌دهدنهاوندیان: هفته‌های آینده گزینه‌های اطمینان بخشی برای حفظ قدرت خرید مردم معرفی خواهد شد

رئیس اتاق بازرگانی ایران تأکید کرد: وزیر اقتصاد قول داده تا پایان سال "پنجره واحد" برای گشایش فضای کسب و کار افتتاح شود که امیدواریم با این اقدام، شاهد تحول در حوزه اقتصاد باشیم.

شافعی تأکید کرد:‌ مجلس در سال 91 اقدام اساسی و پایه‌ای برای اقتصاد کشور به وجود آورد و قانون تسهیل فضای کسب و کار را به تصویب رساند، اما وضعیت فعلی بیانگر این مسئله است که آمار خوبی در این زمینه نداریم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در پایان خاطرنشان کرد: با وجود افزایش درآمد خانوار‌ها و بالا رفتن قدرت خرید آنها طبقه متوسط جامعه در حال تجزیه است که این موضوع باید مورد توجه تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اتاق ایران نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق ایران نمایندگان مجلس مجلس اتاق ایران نمایندگان مجلس مجلس رئیس اتاق بازرگانی ایران قدرت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه