Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:52:33 GMT

محرومیت حق فولاد نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۲۷۲

محرومیت حق فولاد نیست

سرپرست فولاد خوزستان می‌گوید هر محرومیتی مشکل‌ساز می‌شود اما فولاد همیشه خوش حساب بوده است و محرومیت حق این تیم نیست.

به گزارش مشرق، محمد علوی درباره محرومیت فولاد خوزستان از سه پنجره نقل‌ و انتقالاتی اظهار کرد: امیدوارم که این محرومیت با پرداخت بدهی آن بازیکن برزیلی برداشته شود. فولاد در این سال‌ها از هر نظر خوش حساب بوده و هیچ بازیکن ایرانی از ما طلب ندارد و ان‌شاءالله این مساله را بتوانیم جمع و جور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با رابطه با این‌که برخی از مدیرعامل‌ها بدهی‌های خود را صفر نمی‌کنند و کنار می‌روند، گفت: این مشکل کل فوتبال ماست و می‌دانم با درایت آقای آذری صد درصد این مشکل را حل کنیم. مدیران فوتبالی مثل آقای آذری از چنین مشکلاتی عبور و فوتبال را درک می‌کنند. البته هر محرومیتی به هر حال مشکل‌ساز می‌شود و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم اما فولاد همیشه خوش حساب بوده است و محرومیت حق این تیم نیست.

علوی درباره میزبانی فولاد مقابل استقلال در اهواز یا استانی دیگر عنوان کرد: از همه خواهش دارم دیگر درباره این موضوع صحبتی نکنند چرا که میزبانی حق ماست و ما هم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و هیچ مشکلی بابت میزبانی در اهواز مقابل استقلال تهران نداریم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سید محمد علوی فولاد خوزستان محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد