Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:49:47 GMT

کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۶۴۴

کشاورزان قزوینی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند

مجید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ابلاغی سال زراعی جاری، خرید تضمینی محصول گندم و کلزا همچون سال‌های پیش، باید با دقت و اهتمام هر چه بیشتر کارشناسان مستقر در مراکز خرید تضمینی و مراکز جهاد کشاورزی انجام و هر گونه مشکل و مانعی باید بدون وقفه برطرف شود.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب به زارعین از طریق نصب بنر، تشکیل جلسات محلی و همچنین از طریق ائمه جماعات، بخشداری‌ها، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها بمنظور لزوم تحویل گندم به مراکز دولتی و جلوگیری از تحویل گندم به عوامل واسطه، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی یادآور شد: باستی از عرضه گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به خارج از چرخه دولتی و نگهداری در انبارهای غیر رسمی جلوگیری کرد.

کد خبر 4943246

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید اسماعیلی خرید گندم جهاد کشاورزی قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده

ابوالحسن صداقت کیش در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی، احتمالاً فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات با شرایط بارندگی مواجه است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط و شورای برداشت باید پای کار باشند، تصریح کرد: در بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سطح استان ۹ مرکز خرید داریم که یکی از این مراکز در سال جدید اضافه شده است.

صداقت کیش بیان کرد: فعالیت دو مرکز خرید شهرستان کهگیلویه از هفته آینده با اولین برداشت در سطح مزارع آغاز خواهد شد.

مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: در مجموع پیش بینی می‌شود نسبت به سال قبل افزایش برداشت محصول داشته باشیم.

صداقت کیش با اشاره به برداشت ۷۵ هزار تن گندم در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با توجه به مزارع خوب کشاورزان که مراحل کاشت و داشت خوبی داشته‌اند، امسال این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی تاکید کرد: کشاورزانی که کشت قراردادی انجام دادند، باید حتماً گندم را به اسم خود تحویل و یک پرینت از قرارداد در حین خرید داشته باشند.

صداقت کیش همچنین قیمت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی را ۱۷ هزار و پانصد تومان و گندم دروم را ۱۸ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت خرید محصولات به شکل سراسری اعلام و بصورت یکپارچه در سامانه کشاورز ثبت خواهد شد.

مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: ما در اداره غله متولی خرید تضمینی محصولات کشاورزی و در تأمین نقدینگی نیز موظف به اقدام هستیم.

کد خبر 6097719

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم