Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:08:39 GMT

جوانان برای مهار کرونا بکارگیری شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۷۸۴

جوانان برای مهار کرونا بکارگیری شوند

هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: بیماری کرونا یک تهدید جدی برای جامعه است که در صورت کنترل نشدن می تواند بحران شدیدی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه باید تهدید کرونا مدیریت شود، گفت: جوانان کشور از ابتدای شیوع این بیماری ثابت کردند که می توانند از آن یک فرصت بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در کشور، افزود: این پویش که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد شد، تهدید کرونا را به فرصت اتحاد ملی و همدلی مردم تبدیل کرد.

بازوند با بیان اینکه در حال طی کردن پیک سخت کرونا در استان کرمانشاه هستیم، عنوان کرد: یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در پیک دوم بیماری یابی فعال دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: براساس آمار ارایه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی روزانه ۶۰۰ مورد آزمایش کرونا در کرمانشاه انجام می شود که صد مورد آنها مثبت است و ۱۰ درصد بیماران نیاز به بستری دارند.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: باید از راه های مختلف با کمک مردم مراقبت های لازم را به عمل آوریم تا شاهد افزایش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا نباشیم.

بازوند از سازمان های مردم نهاد به عنوان یک ثروت برای کرمانشاه یاد کرد و گفت: انتظار داریم که سازمان های مردم برای کنترل بیماری کرونا پای کار آیند و برای آموزش در کنار مردم قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: ما خواهان تحول در رسیدگی به امور جوانان هستیم اما گویان مدیران استان و به ویژه اداره کل ورزش و جوانان اعتقادی به این موضوع ندارند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان باید وزن رسیدگی به امور جوانان را افزایش دهد، گفت: مدیران استان برنامه خود برای رسیدگی به امور جوانان را ارایه دهند.

بازوند افزود: امروز مهمترین مشکل جوانان کرمانشاه اشتغال است اما به دلیل ضعف برنامه ارایه شده اقدامات و وظایف دستگاه ها برای برطرف شدن این مشکل ارایه نشده است.

وی عنوان کرد: این اداره کل همچنین تاکنون برنامه مشخصی در رابطه با اقدامات انجام شده در سال گذشته ارایه نکرده است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز(جمعه) تا امروز(شنبه) ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه استانداری کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه امور جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری