Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه باند بزرگ قاچاق موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار احمدعلی گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با کار‌های گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ریزی آن‌ها برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله گروه‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: پس از شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، و با عملیات هدفمند و هوشمندانه تمام مسیر‌های تردد را بر قاچاقچیان بستند، اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.
وی تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ضمن توقیف دو دستگاه خودروی تویوتا، مقدار ۲ تن و ۲۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش از سوداگران مرگ کشف شد.
سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد، گفت: مرزبانان با پاسداری از مرز‌های پهناور کشور، مرز‌ها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محموله مواد مخدر سوداگران مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر