Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@19:41:50 GMT

افشاگری نکونام درباره خواسته مالی کارلوس کی‌روش!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۷۹۹

ساعت 24-سرمربی سابق تیم‌ملی حاضر بود تحت هر شرایطی در ایران بماند و کارش را ادامه دهد اما تصمیم این بود که کی‌روش به فعالیتش در ایران خاتمه دهد.

 کارلوس کی‌روش دوست داشت بعد از جام ملت های امارات هم در تیم ملی بماند. او حتی به تهران بازگشت تا شاید پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کند ولی با تصمیم مشترک، او کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره این تصمیم هم همیشه ابهام بوده. فدراسیون تلاش می‌کند وزارت ورزش را مقصر جلوه دهد، وزارتخانه هم این موضوع را قویا تکذیب می‌کند. به عنوان مثال اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون مدام کدهایی از این جدایی و عوامل آن می دهد که به وزارت ورزش می خورد. اینکه کارلوس دوست داشت بماند، دیگر برای هیچکس جای تردیدی ندارد. امروز هم جواد نکونام در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی نکته بسیار مهمی را بازگو کرده است. او در این مصاحبه گفته کی روش حاضر بود با رقم یک میلیون دلار کمتر نسبت به ویلموتس قراردادش را تمدید کند و بماند. ویلموتس به ادعای تاج 2 میلیون و 200 هزار دلار-البته قرارداد به یورو بسته شده- با فدراسیون قرارداد بست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت