Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:45:41 GMT

کانر مک گرگور از دنیای مبارزه خداحافظی کرد / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۰۲۳

کانر مک گرگور، یکی از بزرگ ترین و مشهورترین مبارزان هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) تصمیم به بازنشستگی گرفت

طرفداری - کانر مک گرگور، اسطوره ایرلندی دنیای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) یک سال پس از بازگشت دوباره به رینگ، اعلام بازنشستگی کرد. 

به گزارش یاهو اسپورت، کانر مک گرگور، مبارز 31 ساله ایرلندی که از بهترین های تاریخ دنیای MMA و UFC است، تصمیم به خداحافظی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک گرگور در این خصوص نوشت:

سلام بچه ها، تصمیم گرفتم از دنیای مبارزه خداحافظی کنم. از همه شما بابت خاطرات خوبی که رقم زدید، ممنونم. عجب مسیر فوق العاده ای!

این نخستین باری نیست که مک گرگور اعلام بازنشستگی کرده است. در سال 2019 نیز مک گرگور مدتی پس از مبارزه جنجالی با حبیب نورماگومدوف تصمیم گرفت بازنشسته شود اما پس از مدتی دوباره به میادین مبارزه برگشت. این در حالی است که او در سال 2016 نیز در مقطعی خداحافظی کرده بود و به همین دلیل، این بار خداحافظی مک گرگور را چندان جدی نگرفته اند. دانا وایت، رییس UFC در خصوص بازنشستگی مک گرگور گفت:

اکنون پاندمی ویروس کرونا را تجربه می کنیم. جهان اکنون جایی دیوانه کننده است و همه مردم این را حس می کنند. فکر می کنم مردم طی سه ماهی که در قرنطینه بوده اند، عصبانی و گیج شده اند.

این صحبت وایت احتمالا به این معنی است که UFC بازنشستگی مک گرگور را نخواهد پذیرفت.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی