Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و رئیس هیأت رئیسه سازمان آبفا استان البرز با بیان اینکه یکی از علل اصلی مشکل افت فشار و قطعی آب در نقاط مختلف استان حفر چاه‌های غیر مجاز است، گفت: خواستاریم دستگاه قضایی به شکل ویژه به تخلفات حوزه آب ورود کند.

ذوالفقار مهدی‌زاده، مدیرعامل و رئیس هیأت رئیسه سازمان آبفا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به افزایش 12 درصدی مصرف آب نسبت به سال گذشته، گفت: شرایط سدهای البرز مساعد است اما با توجه به افزایش دمای هوا در فصل تابستان و شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده بیشتر از آب پیش بینی می‌شود در برخی مناطق استان البرز با افت فشار آب مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل و رئیس هیأت رئیسه سازمان آبفا استان البرز با بیان اینکه قطعی‌های مکرر آب در نظر آباد نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است و سعی داریم مشکل را برطرف کنیم، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای آتی دو حلقه چاه در نظرآباد وارد مدار می‌شود که با ورود این چاه‌ها به چرخه تولید آب، مشکل قطعی و افت فشار در نظرآباد تا حد زیادی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد آب استان را منابع زیر زمینی تامین می‌کنند، اضافه کرد: یک و نیم میلیارد هزینه هر چاه است که متاسفانه چاه‌های غیرمجاز منجر می‌‍‌شوند تا پس از یک سال چاه‌های رسمی و مجاز را از دست بدهیم.

وی ضمن در خواست برخورد قضایی با متخلفین در حوزه آب، گفت: توسعه باغ خانه‌ها به خصوص در مناطق غربی استان و استفاده از آب شرب برای آبیاری باغچه‌ها چالش جدی برای سازمان به وجود آورده است.

مهدی‌زادی تصریح کرد: در صورت گزارش استفاده از هرگونه چاه‌های غیر مجاز و انشعاب‌های آن به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهیم داشت و پرونده را نیر به مراجع قضایی ارسال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای حل دائمی مشکل آب استان البرز مطالعه برای انتقال آب سد طالقان شروع شده است که در صورت تکمیل آبهای مناطق عمده ای استان مثل نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت و ... به سد طالقان متصل خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم