Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@15:22:11 GMT

بانک مهرا یران در شهرستان بم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۰۵۲

بانک مهرا یران در شهرستان بم افتتاح شد

اولین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور حسن تلیکانی عضو هيات مديره و يوسف نجدي مدير امور استان ها در شهرستان بم استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز، حجت الاسلام و المسالمین دانشی امام جمعه، مطهري نيا معاون فرماندار و روساي ادارات و ارگان هاي شهرستان بم نيز در اين آيين شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطهری نیا معاون فرماندار شهرستان بم ضمن تشریح فعالیت شبکه بانکي در اين شهرستان بيان داشت: با توجه به نوع فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران، وجود يک شعبه در اين شهرستان الزامي بود.


وی افزود: فرمانداری و تمامی ارگان ها و ادارات شهرستان آماده هر نوع همکاری در اين زمينه هستند.


امام جمعه شهرستان بم نیز با اشاره به اهمیت بحث قرض الحسنه در آیات و روایات بيان داشت: اعطاي تسهيلات قرض الحسنه مي تواند به ايجاد اشتغال و رفع محروميت از اين شهرستان کمک کند.


تلیکانی عضو هیات مدیره بانک مهر ايران نيز اظهارداشت: تقويت مشاغل خرد موجب شکوفايي و رونق اقتصادي مي شود و بانک هاي قرض الحسنه مي توانند به خوبي از اين بخش ها حمايت كنند.


وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون در مسیر صحیحي گام برداشته و به همين دليل روز به روز شاهد افزايش مشتريان و منابع بانک هستيم. همچنين بانک در زمينه گسترش بانكداري هوشمند بسيار فعال و موفق بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک مهر ایران قرض الحسنه فرمانداری کرونا قرض الحسنه شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند