Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@02:58:12 GMT

بیمه ملت، همراه یک عمر خدمت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۲۴۴

به گزارش ایلنا، پیشکسوتان جامعه، آنها که بعد از سال‌ها کار و تلاش، به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، باید در شرایط مطلوبی زندگی کنند، باید به آنها احترام بگذاریم، از زحمات آنان قدردانی کنیم و بکوشیم تا این سال‌های بازنشستگی را با آرامش و بدون دغدغه سپری کنند. این قدر دانستن، تنها نباید به اختصاص یک روز یا یک هفته به نام این زحمت‌کشان و گنج‌های نیروی انسانی اکتفا کند، بلکه باید هر روز و هر لحظه این احترام، در وجود تک‌تک مردم نهادینه شود، زیرا جامعه‌ای که به بزرگان و پیشکسوتان خود احترام بگذارد، از هر خطر و گزندی مصون و در امان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر؛ دغدغه‌های بازنشستگان نسبت به آینده سرمایه‌ای که سال‌ها برای به دست آوردن آن زحمت کشیده‌اند، انکارناپذیر است؛ و از آنجا که این پیشکسوتان جامعه، در حال حاضر با توجه به مشکلاتی از جمله بیکاری فرزندانشان، بیماری و مسائل دیگر، با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، همه نهادها و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هزینه‌های این عزیزان تا حد امکان کاهش یابد.

صندوق بازنشستگی کشوری همواره به سمت رفع نیازهای بازنشستگان حرکت می‌کند؛ به همین منظور، طی تفاهم‌نامه‌ای با «شرکت بیمه ملت» خرید انواع بیمه‌نامه را برای این قشر از جامعه، با تخفیف ویژه و به صورت اقساط 12 ماهه فراهم آورده است.

شرکت بیمه ملت نیز با ارائه انواع بیمه‌نامه به بازنشستگان، می‌کوشد تا در جبران گوشه‌ای از زحمات این قشر زحمت‌کش، که بهار و تابستان عمر خود را برای اجرای وظایف خود در طبق اخلاص گذشته و به جامعه، دولت و محل کار تقدیم کرده‌اند؛ نقشی ایفا کند.

می‌دانیم که امروزه، بیمه یک نیاز و ضرورت برای همه افراد است، از سوی دیگر؛ شیوع کرونا موجب سلب احساس آرامش روانی بسیاری از مردم شده است؛ بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه پوشش بیماری کرونا، امنیت روانی را برای کسانی که یک عمر در جایگاه‌های مختلف برای آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کرده و انسان‌های سالم تربیت‌کرده‌اند؛ با حق‌بیمه‌ای بسیار اندک، به ارمغان می‌آورد.

به عبارت دیگر؛ هر چه نسبت به بازنشستگان ارزش قائل شویم برای خودمان ارزش قائل شده‌ایم، بر این اساس «بیمه عمر و حوادث انفرادی»، «بیمه آتش‌سوزی» و انواع «بیمه‌های خودرو» این عزیزان را از گزند حوادث به دور نگه‌می‌دارد.

بیمه ملت، خدمت به این قشر زحمت‌کش جامعه را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه و با هدف ارتقای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، این همراهی با بازنشستگان و پیشکسوتان را ارج می‌نهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازنشستگی خودرو سرمایه نیروی انسانی ملت بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد