Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@17:54:30 GMT

ادرس ورود به اینترنت بانک سینا تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۴۲۱

ادرس ورود به اینترنت بانک سینا تغییر کرد

در راستای ایجاد امنیت بیشتر کاربران، نشانی ورود به صفحه اینترنت بانک سینا تغییر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، به منظور تسهیل عملیات بانکی و امنیت بیشتر کاربران، نشانی ورود به صفحه اینترنتی بانک سینا به

https://ib.sinabank.ir/webbank/login/loginPage.action?ibReq=WEB

تغییر پیدا کرد؛ لذا به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو و افشای اطلاعات بانکی، لازم است کاربران در هنگام استفاده از اینترنت بانک برای انجام عملیات بانکی، از ورود به صفحه اصلی این سامانه اطمینان پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران برای استفاده از اینترنت بانک سینا با مراجعه مستقیم به وبسایت بانک سینا به نشانی https://sinabank.ir و انتخاب منوی اینترنت بانک، می توانند از خدمات متعدد آن بهره مند شوند.
با اینترنت بانک سینا، طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل انواع انتقال وجه، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، خرید شارژ با سپرده و کارت، امکان پرداخت قبض با سپرده و کارت، تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور و بسیاری دیگر از خدمات را در هر زمان و هر مکان قابل انجام است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک سینا اینترنت بانک کرونا مدیریت چک خرید شارژ اینترنت بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی