Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:46:31 GMT

لپ تاپ ارزان قیمت لنوو به بازار عرضه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۶۹۱

لپ تاپ ارزان قیمت لنوو به بازار عرضه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، لنوو به تازگی لپ تاپ ارزان قیمت کروم بوک۳ عرضه کرده است. این شرکت بدون سروصدا کروم بوک های مذکور را با نمایشگر ۱۱ اینچی عرضه کرده که دارای یک CPU ارزان قیمت اینتل هستند.

این لپ تاپ برای فعالیت های ساده رایانشی کارآمد است. در لپ تاپ مذکور ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که برای رایانه ای با پردازشگر Celeron N۴۰۲۰ مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این مشخصات کروم بوک۳ به کاربر امکان می دهد به راحتی از مرورگر استفاده کند. نمایشگر ۱۱ اینچی آن نیز دارای وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.  این نمایشگر رده بالا نیست اما با توجه به اندازه و بودجه آن کارآمد است. همچنین این دستگاه دارای  لولایی ۱۸۰ درجه است.

جلوی دستگاه یک وب کم ۷۲۰ پیکسلی وجود دارد. علاوه بر آن لپ تاپ مذکور دارای ۲ خروجی USB C و USB A است. کروم بوک در حال حاضر با قیمت پایه ۲۲۹.۹۹ دلار عرضه شده است.

کد خبر 4943205 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: لنوو لپ تاپ رایانه ویروس کرونا فناوری نانو شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی نوآوری تحقیقات علمی ایالات متحده آمریکا تولید گوگل توییتر موبایل دونالد ترامپ فیس بوک لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود