Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شعبه ۱۲ رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان گفت: هنوز شورای نگهبان در خصوص استعلام اعتبار نامه تاجگردون نه جواب مثبت داده است نه جواب منفی.

سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس یازدهم و رییس شعبه ۱۲ رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با بررسی اعتبار نامه تاجگردون گفت: هنوز شورای نگهبان نظر خود را در خصوص اعتبار نامه تاجگردون اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی که در شعبه ارایه شد و مورد اعتراض قرار گرفته بود را از شورای نگهبان استعلام کردیم که آیا در زمان تایید صلاحیت تاجگردون این موارد بررسی شده یا خیر؟ هنوز شورای نگهبان نه جواب مثبت داده است نه جواب منفی  و به همین دلیل جلسه تشکیل نداده‌ایم. 

او ادامه داد: اگر شورای نگهبان جواب استعلام را ارایه دهد، روز یک شنبه برای بررسی اعتبار نامه تاجگردون تشکیل جلسه می دهیم اما اگر جواب ندهد، چون از هیات رییسه ۵ روز کاری وقت گرفتیم، جلسه را در طی این روزها برگزار می کنیم و هر نظری که شعبه ارایه دهد، همان نظر مستند و قابل قبول است و هنوز شعبه جلسه ای را تشکیل نداده است. 

موسوی لارگانی گفت: جلسه ای که هفته پیش در دستورکار شعبه قرار گرفت به علت کسالت من و اینکه در بیمارستان بودم، برگزار نشد و نایب رییس شعبه در درخواستی از هیئت رییسه، تقاضای فرصت برای بررسی اعتبار نامه تاجگردون را کرد.  

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم در خصوص نظر رئیس مجلس برای اعتبار نامه تاجگردون گفت: من اطلاعی ندارم و با او هم مشورتی نکرده ام. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبار نامه تاجگردون اعتبار نامه تاجگردون شورای نگهبان نه جواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان