Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سهیل دانایی رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان سمنان گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود یکهزار و ۲۰۰ تن بذر جو ارقام گوهران، یوسف، بهمن در سه طبقه پرورشی، مادری و گواهی شده توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان سمنان تامین و پس از فرآوری در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تامین یکهزار تن بذر گندم توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان گرمسار، افزود: این مقدار بذر گندم ارقام سیوند، پارسی، رخشان و نارین در سه طبقه بذری پرورشی، مادری و گواهی شده است که پس از فرآوری در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان سمنان بیان کرد: چند روز آینده نیز خرید حدود ۸۰۰ تن بذر گندم مناطق سرد از جمله رقم پیشگام در سه طبقه بذری توسط اتحادیه تعاون روستایی شاهرود و میامی از پیمانکاران بذری آغاز و آماده فرآوری و توزیع می‌شود.

سال زراعی گذشته بیش از ۸۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان تعاونی روستایی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی بذر گندم تن بذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار