Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:10:21 GMT

دستگیری ۶ آدم ربا در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۹۰۴

دستگیری ۶ آدم ربا در بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار"مجید شجاع"فرمانده انتظامی استان  گفت: سحرگاه دیروز تعدادی از افراد با مراجعه به منزل فردی در شهرستان" سرایان" وی را با تهدید ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند که بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم‌های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بررسی‌های مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان"بیرجند" حرکت کرده اند که موضوع به تیم‌های گشت کنترلی ۱۱۰ اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها کنترل شد.

سردار شجاع با بیان اینکه یکی از تیم‌های گشت نامحسوس مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به ۳ خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه شهرستان "بیرجند" مشکوک شدند، افزود: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد، بعد از بررسی کمتر از ۲ ساعت از وقوع آدم ربایی، خودرو‌ها توقیف و ۶ آدم ربا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

سرعت عمل به هنگام تماس فوریت های پلیسی

او تصریح کرد: مأموران گروگان ۲۴ ساله را در یکی از خودرو‌ها شناسایی کردند که خودرو‌ها و ۶ متهم آدم ربایی توقیف و به پلیس آگاهی منتقل و به مقام قضائی معرفی شدند.

سردار شجاع ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم ربایان مباحث مالی مطرح شده که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام