Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری پارس آباد ازمهارآتش سوزی گسترده در فروشگاه لوازم خانگی در روستای اجیرلو پارس آباد خبرداد.

 واحد رحیمی18 خرداد  درتشریح چگونگی امداد رسانی به حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقوع این آتش سوزی شب گذشته به سامانه 125 آتش نشانی پارس آباد برای امدادرسانی اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به عمق حادثه سه خودروی اطفاء حریق با نیروی های عملیاتی بهمراه خودروهای آتش نشانی فرودگاه، جعفرآباد و اسلام آباد به محل حادثه اعزام شدند.

رحیمی ادامه داد: به دلیل عمق حادثه وسرایت آتش به ساختمان‌های اطراف نیروهای عملیاتی تلاش مضاعفی کردند تا ازسرایت آتش به منازل دیگرجلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری پارس آباد با بیان اینکه نیروی های واکنش سریع آتش سوزی توانستند در اسرع وقت این حریق را مهار کنند، یادآور شد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما به فروشگاه خسارت سنگینی وارد شده که عوامل وقوع حادثه دردست بررسی است .

رحیمی به صاحبان صنوف توصیه کرد: به دلیل جلوگیری از حادثه و حریق نکات ایمنی در سیستم برق رسانی و گرمایشی و سرمایشی را رعایت کرده و توسط کارشناسان مورد بازبینی مجدد قرار دهند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي اطفاي حريق آتش نشانی پارس آباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران