Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:08:09 GMT

استفاده از مدیران بدون حواشی اولویت اصلی هلال احمر است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۳۵۵

استفاده از مدیران بدون حواشی اولویت اصلی هلال احمر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر، در حاشیه نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه برنامه هلال احمر برای ترمیم سرمایه اجتماعی این نهاد در جامعه چیست، گفت: آسیب دیدن سرمایه اجتماعی هلال احمر در ماه‌های پیشین را رد نمی‌کنیم اما بازگشت این سرمایه دارای ابعاد مختلفی است که نیازمند شفافیت، نشان دادن عملکرد و ارائه گزارش‌های هزینه کردهای هلال احمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در این زمینه هرچه فعالیت کنیم کم است اما باید با تشکل‌ها ارتباط بگیریم و با شفافیت اتفاقات هلال را بازگو کنیم. نکته دیگر آن است که برای بازگشت اعتماد اجتماعی به هلال احمر باید در بحران‌ها به سراغ گروه‌های مرجع برویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا رویکرد هلال احمر در استفاده از مدیران پاکدست به منظور عدم تکرار حواشی پیشین چیست، بیان کرد: اولویت اصلی هلال احمر استفاده از مدیران با سابقه و پاکدست است که در حال حاضر نیز این اتفاق در دوره جدید هلال احمر افتاده است. خوشبختانه شاهد روی کار آمدن مدیرانی هستیم که همگی پیش‌تر در هلال احمر سابقه حضور داشتند اما به دلایل مختلف از این مجموعه جدا شده و حال بار دیگر به جمعیت هلال احمر بازگشته‌اند.

نصیری تاکید کرد: جمعیت هلال احمر متعلق به مردم است و استفاده از مدیران بدون حواشی اولویت اصلی ما خواهد بود.

کد خبر 4943326

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محمد نصیری علی اصغر پیوندی ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کووید 19 کیانوش جهانپور هفته بدون دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان غذا و دارو دارو سعید نمکی علیرضا زالی فشار خون بالا درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی تهران استفاده از مدیران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود.

یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)