Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:39:16 GMT

رادوشوویچ: بعد از ۴ سال انتظار شانس به من رو کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۵۱۵

رادوشوویچ: بعد از ۴ سال انتظار شانس به من رو کرد

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحال هستم که قرار است فصل آینده دروازه‌بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ که به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه داوود فنایی اعلام کرده فصل آینده وی گلر اول این تیم خواهد بود عنوان کرد: زمان زیادی منتظر این موضوع بودم و خوشحالم که مربی گلرهای تیم من را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مساله در فوتبال این است که مربی شما را قبول داشته باشد. قطعا آن ۴ سالی که انتظار کشیدم خودش گویای این موضوع است. خیلی خوشحال هستم که قرار است دروازه‌بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلب خود را از پرسپولیس دریافت کرده است یا خیر گفت: بعضی وقت‌ها این صبر خسته کننده بود ولی در حال حاضر بله. بابت این موضوع هم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

شروط پرسپولیس برای پیدا کردن جانشین بیرانوند

گلر پرسپولیس در خصوص اینکه ایا از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است یا خیر عنوان کرد: همه بازیکنان آمده مسابقات هستند و امیدوارم بتوانیم مسابقات را ادامه بدهیم و قهرمان شویم.

رادوشوویچ در خصوص اینکه وی از بازیکنان با سابقه خارجی در لیگ است و ارتباط وی با هواداران این تیم هم خوب است تصریح کرد: حقیقتا وقتی به ایران آمدم فکر نمی‌کردم مدت زیادی در اینجا بمانم ولی در سالهای اخیر اتفاقاتی افتاد که من را خوشحال کرد.خانواده من هم از این موضوع خوشحال هستند و من از بودن در کشور شما لذت می‌برم. هواداران پرسپولیس من را متقاعد کردند که در این تیم بمانم و دوست دارم کارم را با این تیم ادامه بدهم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم رادوشوویچ علیرضا بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!