Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:43:27 GMT

ایجاد 10 هزار و 716 شغل تا پایان امسال در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۹۳۶

ایجاد 10 هزار و 716 شغل تا پایان امسال در ایلام

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سهم امسال استان برای ایجاد اشتغال ۱۰ هزار و ۷۱۶ نفر است.

«حیدر نعمتی» در نشست کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار کرد: برنامه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال برای استان‌ها تهیه شده و در آخرین نشست استانداران و معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور جمع‌بندی همه استان‌ها مطرح و برش‌های استانی ایجاد اشتغال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سهم استان ایلام از ایجاد اشتغال در سال جاری مشخص و ابلاغ و در همین راستا به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است تا به تفکیک هر شهرستان و هر پروژه تقسیم‌بندی صورت گیرد و به فرمانداران نیز اعلام شده تا در کارگروه‌های اشتغال دستورالعمل‌ها را  اجرا کنند تا بتوانیم بر اساس برنامه زمان‌بندی به تعهدات استان در خصوص ایجاد اشتغال عمل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: در این زمینه رصد و راستی‌آزمایی انجام خواهد شد  و وضعیت دستگاه‌هایی که به تعهدات خود در قبال ایجاد اشتغال عمل نکنند، بررسی و آسیب‌شناسی می‌شود.

نعمتی بر شناسایی و سرکشی مستمر از واحدهای مشکل‌دار استان شناسایی شوند و در تاکید کرد و گفت: کسب و کارهایی در استان وجود دارد که با اندک مشاوره، رفع بیمه و مالیات می‌توان مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان خواست با بازدیدهای میدانی اطلاعات بیشتری در خصوص واحدهای تولیدی کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایجاد اشتغال ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد