Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:39:41 GMT

برداشت غلات با ۶۰۰ کمباین در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۰۷۰

برداشت غلات با ۶۰۰ کمباین در استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، موسی بابایی کیا رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: امسال برداشت غلات در مزارع کشاورزی با ۵۰۰ کمباین مهاجر و ۱۰۰ کمباین بومی انجام می‌شود.

بابایی کیا افزود: با توجه به آغاز زمان برداشت محصولات پاییزه غلات و کلزا در سطح استان؛ لزوم نظارت دقیق بر برداشت و کاهش ضایعات و ریزش کمباین در حین برداشت ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، آموزش تئوری و علمی به ناظران، تشکیل اکیپ‌های نظارت بر برداشت در سطح شهرستان‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی و انجام بازدید‌های مزرعه‌ای، معرفی کارشناسان معین مکانیزاسیون استانی برای هر شهرستان، تعیین درخواست و افزایش میزان سوخت مورد نیاز از طرف شرکت نفت برای کمباین‌ها در زمان فعالیت و درخواست کمباین‌های مهاجر از سایر استان‌ها و اتحادیه کمباین داران کشور برای برداشت محصول را از مهمترین اقدامات این اداره برشمرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین برداشت غلات محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد