Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیگز برای دانستن حد و حدود خود در تیم فرگوسن، درس بزرگی از این مربی اسکاتلندی گرفت.

طرفداری - رایان گیگز روزی را به یاد می آورد که برایان رابسون او را برای دست گذاشتن روی خط قرمز سر الکس فرگوسن تحریک کرد. 

به گزارش میرر، پس از ظهور در ترکیب تیم اصلی منچستریونایتد و یدک کشیدن لقب «جرج بست جدید» در سال 1992، گیگز از کاپیتان رابسون شنید که می تواند مثل ستاره های بزرگسال تیم زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فریب خوردم! اولین چیزی که یادم می آید، صورت سرخ رییس، نگاه کردن به من و آمادگی اش برای پرتاب کردن من به بیرون از پنجره است! فکر می کنم 20-25 بازی برای تیم انجام داده بودم. رابو هرگز با من شوخی نکرده بود یا سر به سرم نذاشته بود، به همین خاطر به او اعتماد کردم و گفتم: «رابو، همه از طرف باشگاه یک ماشین گرفته اند.» فکر می کنم در آن زمان فولکس واگن و آئودی می دادند. گفتم: «تا الان 25 بازی انجام داده ام» و او جواب داد: «بله، به نظرم باید بروی و از سرمربی تقاضا کنی. بگو 25 بازی انجام دادی و یک ماشین می خواهی.» پس در زدم و وارد دفتر رییس شدم: «رییس، 25 بازی برای تیم انجام داده ام و به نظرم خیلی خوب جا افتاده ام. نظر شما در مورد یک ماشین از طرف باشگاه چیست؟» 

گیگز که در پادکست رسمی منچستریونایتد اولین قهرمانی در لیگ و اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را بهترین خاطرات از دوران حضورش در اولدترافورد معرفی کرده است، ادامه داد:

هنوز جمله ام را تمام نکرده بودم که دیدم حالات صورتش در حال تغییر کردن هستند و به محض این که از ماشین باشگاه صحبت کردم، دیدم صورتش قرمز شده است. بلافاصله شروع کرد به بد و بیراه گفتن. ماشین از طرف باشگاه؟ حتی دوچرخه هم نمی گیری. همین حالا از اینجا برو بیرون، قبل از این که خودم تو را بیرون بیاندازم!» وقتی برای خروج از اتاق در را باز کردم، دیدم نیمی از اعضای تیم اصلی پشت در هستند. آن ها به مکالمه ما گوش داده بودند و منتظر یک واکنش بودند. آنجا بود که درس گرفتم! 

همچنین بخوانید:

گیگز: کریستیانو رونالدو بهترین هم تیمی و زانتی سخت ترین حریفم بود

گیگز: فن خال خیلی بیشتر از فرگوسن روی تاکتیک ها کار می کرد

گیگز از سخت ترین حریف خود می گوید: هر کاری از دست آرسنال 99-1998 بر می آمد

رایان گیگز: کانتونا، رابسون، روی کین و کریستیانو رونالدو از فریادهای فرگوسن در امان بودند؛ من چندین بار با او بحث کردم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!