Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون استان کردستان گفت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون از فردا در سنندج اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سعید کریمیان مدیر کل انتقال خون استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت:  تا کنون ۳ مرحله از رزمایش کمک مومنانه با همراهی مردم، سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی اجرا شده و در آن بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه از مراحل گذشته متفاوت است، تصریح کرد: رزمایش چهارم در قالب اهدای خون از فردا در استان کردستان آغاز می‌شود و مردم می‌توانند با نذر خون در این طرح مواسات شرکت کنند.

وی نذر خون را یکی از نیازهای مهم جامعه برشمرد و ادامه داد:  از روز نخست شیوع بیماری کرونا با همکاری مردم و رسانه‌ها، کمبود خون جبران و در 19 مرکز درمانی از نظر نیازهای خون و فرآورده‌های خونی صددرصد جواب‌گو بوده و چند مورد فرآورده‌های خونی، به استان‌های همجوار نیز ارسال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در مراکز انتقال خون کردستان نداشته‌ایم، افزود: بیماری ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی‌شود و مردم از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

کریمیان یادآور شد: در راستای مقابله با کرونا تمامی مراکز انتقال خون استان به طور مرتب ضدعفونی شده و تمام موارد بهداشتی رعایت می شود، بنابراین مردم می توانند با خیال راحت برای اهدای خون به این مراکز مراجعه و اقدام به اهدای خون خود به نیازمندان کنند و از افراد خیر و نوع دوست خواست در تامین نیاز خونی بیماران، مراکز انتقال خون را یاری کنند.

 وی عنوان کرد: اهدا کنندگان خون اطمینان داشته باشند که سازمان انتقال خون بر اساس آخرین استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های انتقال خون جهان، تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می‌کند و تمام مراکز انتقال و اهدای خون و تمام تجهیزات این مراکز در کشور در حال حاضر و همیشه، ضد عفونی و استریل می‌شوند و اهداکنندگان با اطمینان خاطر، خون اهدا کنند.

مدیر کل انتقال خون کردستان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نیز خواهران بسیجی استان کردستان اقدام به اهدای خون کردند و در این مرحله رزمایش نیز برادارن اقدام به اهدای خون می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراکز انتقال خون استان کردستان کمک مومنانه اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی