Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:20:48 GMT

بهروزی‌راد: تعویق المپیک به ضرر من بود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۷۶۴

بهروزی‌راد: تعویق المپیک به ضرر من بود

«شهلا بهروزی‌راد» که مدال برنز جهان در رشته پاراقایقرانی را در کارنامه دارد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بعد از تمریناتم که اسفندماه در تهران برگزار شد به کرمانشاه برگشتم و از آن تاریخ تنها به صورت سبک تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم. امکانات اینجا در حدی نیست که بتوانم کارهای تاکتیکی و تکنیکی تخصصی در رشته را مرور کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر تصمیم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هستم تا تمرینانم را در تهران از سر بگیرم. کرونا شرایط سختی را برای ورزش ایجاد کرده است و این تنها مربوط به ایران نیست.

او با اشاره به سختی مسافرت از کرمانشاه به تهران گفت: ۱۰ سال است که در اردوهای تیم ملی هستم. اگر بگویم در این مدت بیشتر سال از خانواده دور بودم، گزاف نیست. در ماه تنها چند روز برای دیدار خانواده‌ام به کرمانشاه می‌روم و دوباره به تهران برخواهم گشت. تمام تلاش این است که با تمرینات سخت بتوانم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو افتخار آفرینی کنم. رویام مدال پارالمپیک است. پیش از این با کسب عنوان سوم در مسابقات جهانی سهمیه پارالمپیک را کسب کردم. در ارزیابی کمیته ملی پارالمپیک نیز در دسته مدال‌آوران نقره‌ای قرار دارم.

این ملی‌پوش پاراکایاک با ابراز نارضایتی از تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: تمام برنامه‌های من به هم ریخت زیرا تمرکزم را بر روی مسابقات شهریور ماه توکیو گذاشته بودم اما با لغو این تورنمنت این ذهنیت در من به وجود آمده است که تا سال آینده از آمادگی دور خواهم شد. شاید برای بسیاری از ورزشکاران تعویق یکساله المپیک خوشحال کننده باشد اما برای من این‌گونه نیست. در پارالمپیک توکیو رقیبان قدرتمندی از انگلیس و ازبکستان دارم و به دنبال آن هستم که با اقتدار بتوانم یکی از سکوهای پارالمپیک را نصیب ایران کنم.

وی که پنج عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد ادامه داد: پیش از آنکه به رشته قایقرانی بیایم در دوومیدانی ماده پرتاب دیسک فعالیت داشتم و به عنوان قهرمانی کشور نیز رسیدم اما در قایقرانی موفق‌تر هستم و تاکنون عناوین جهانی و آسیایی زیادی را کسب کردم. در سال ۲۰۲۲ نیز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت خواهم کرد.
 

برچسب‌ها ازبکستان توکیو شهلا بهروزی راد کرمانشاه کمیته ملی پارالمپیک انگلستان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان توکیو شهلا بهروزی راد کرمانشاه کمیته ملی پارالمپیک انگلستان ازبکستان توکیو شهلا بهروزی راد کرمانشاه کمیته ملی پارالمپیک انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!