Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:50:48 GMT

تا پایان هفته به ایران برمی گردم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۹۸۹

تا پایان هفته به ایران برمی گردم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز منتظر بازگشت ستاره های خود است تا شروع قدرتمندانه ای برای آغاز لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با وجود اینکه اغلب تیم های لیگ برتری برای شروع دوباره لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کرده اند، اما سرخپوشان تبریزی هنوز به طور رسمی در تمرینات تیم شان شرکت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت الهامی، سرمربی تراکتورسازی که بعد از مصطفی دنیزلی روی نیمکت این تیم نشست، با شرایط دشواری برای آغاز لیگ مواجه شده است.

او هنوز نتوانسته همه شاگردانش را دور هم جمع کند و به نظر می رسد دلیل اصلی تعویق تمرینات تراکتور غیبت 4 بازیکن اصلی این تیم است.

درحالیکه ساکت الهامی حساب ویژه ای روی حمزاوی عکاشه و جفرسون یوری باز کرده تا در ادامه لیگ برای کسب قهرمانی با سایر مدعیان رقابت کند، اما این دو بازیکن هنوز در تمرینات تراکتورسازی شرکت نکرده اند.ایوب ذوالفقاری درباره وضعیت این دو بازیکن به برنا می گوید:«برخلاف آنچه مطرح شده این دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی مشکل مالی ندارند و مطالبات آنها پرداخت شده است.تنها دلیلی که باعث شده آنها به ایران نیایند این است که برای گرفتن بلیت و پرواز مشکل دارند و در کشور خودشان قرنطینه هستند.ما هم در تلاش هستیم شرایط را برای بازگشت آنها فراهم کنیم.»د

علاوه بر این 2 بازیکن خارجی، کاپیتان های ملی پوش تراکتورسازی هم هنوز به تبریز نرفته اند.وضعیت آنها مبهم است و مسئولان باشگاه هم خبر دقیقی از وضعیت این دو بازیکن ندارند و فقط ابراز امیدواری می کنند که آنها هرچه زودتر در تمرینات تیم حضور پیدا کنند و همراه بقیه بازیکنان برای ادامه لیگ آماده شوند.

البته اوضاع کاپیتان های تراکتورسازی برای هواداران این تیم امیدوار کننده نیست.اشکان دژاگه در همان روزهای ابتدای شیوع کرونا در ایران با تعطیلی لیگ به آلمان سفر کرد تا روزهای سخت کرونایی را در کنار خانواده اش بگذارند.با وجود اینکه حدود دو هفته ای می شود که مسئولان تراکتورسازی از او خواسته اند هرچه زودتر به ایران برگردد اما پاسخ دژاگه به آنها منفی بوده و گفته تا زمانی که کرونا در ایران به پایان نرسد برنمی گردد. البته یکی از اعضای کادر فنی تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت دژاگه قول داده تا پایتان هفته به ایران برمی گردد و در تمرینات تراکتور شرکت می کند. مسعود شجاعی هم با وجود اینکه در تهران حضور دارد، مشخص نیست چ زمانی در تمرینات تراکتور حاضر خواهد شد.

با این وجود سرمربی تراکتورسازی امیدوار است هرچه زودتر با جمع شدن ستاره های تیمش بتواند استارت قدرتمندانه ای برای شروع لیگ بزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه ساکت الهامی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند