Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:51:58 GMT

«هانا، قهرمان ما» را با صدای یک کتابدار بشنوید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۱۵۸

«هانا، قهرمان ما» را با صدای یک کتابدار بشنوید

کتاب صوتی «هانا، قهرمان ما» اثری کودکانه درباره کرونا به همت کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی تولید و در اختیار کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «هانا، قهرمان ما» را نازیلا عبدالرحیمی، مدیر کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان «آفتابگردان» خوانده است. این اثر را علی اصغرسیدآبادی نوشته و غزاله سیدآبادی، تصویرگری کرده است و به زبان ساده و کودکانه روش‌های ابتلا به کرونا و پیشگیری و مراقبت از ابتلای به آن را شرح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان این کتاب صوتی 7 دقیقه است و نازیلا عبدالرحیمی در نخستین تجربه خوانش کتاب، سعی کرده تجربه جلسات متعدد کتابخوانی و داستان گویی خلاق در کتابخانه آفتابگردان را با کودکان به اشتراک بگذارد و نگذارد در دوران فاصله گذاری اجتماعی، میان کودکان و کتاب، فاصله‌ای ایجاد شود.

«هانا، قهرمان ما» قصه‌ کودکی است که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا میهمان منزل دایی‌اش می‌شود و تلاش می‌کند در میان جمع از خودش مراقبت کند و همین امر او از ابتلا به بیماری مراقبت می‌کند. علی اصغر سیدآبادی، نویسنده این کتاب می‌گوید: «هانا، قهرمان ما» قصه ساده‌ای است که به ما یاد می‌دهد این روزها چگونه مراقب خودمان و دیگران باشیم. این کتاب هدیه نوروزی ما از ایران به خوانندگانش در هر جای جهان است. انتشار آن به هر زبانی و هر شکلی و در هرجایی آزاد است.

این کتاب در مرحله‌ نخست حاصل همکاری داوطلبانه‌ ما دو نفر (نویسنده و تصویرگر کتاب) در روزهای قرنطینه خانگی است، اما بدون همکاری دیگران انتشار آن ممکن نبود. دکتر حسین کرمان‌پور رییس مرکز اورژانس بیمارستان سینا که خود گرفتار این بیماری شد و از آن رهایی یافت، به ما مشورت داد و خانم الهه جوانمرد طراحی گرافیک و مدیریت هنری آن را بر عهده گرفت.

 این کتاب تاکنون به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، هلندی و آلمانی ترجمه شده است.

 برای شنیدن این کتاب شیرین و جذاب می‌توانید به اینستاگرام کتابخانه آفتابگردان به نشانی aftabgardan_lib مراجعه کنید و این داستان را بشنوید. برای دانلود این فایل هم می‌توانید به پیام رسان بله به نشانی f_enghelab مراجعه کنید و فایل این کتاب صوتی را دریافت کنید.

این کتابخانه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای ارتباط با کتابخانه آفتابگردان می توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هانا فرهنگسرای انقلاب کتاب صوتی کودکان قهرمان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رازهای داشتن مغزی قوی: 3 تکنیک ساده که زندگی شما را متحول می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان