Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت تا جایی که قانون به او اجازه دهد، در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال، درباره اینکه گفته می‌شود بعد از سفر این هفته خود به بلژیک، دیگر به پرسپولیس بازنمی‌گردد، اظهار داشت: این قراردادی است که میان پرسپولیس و باشگاه بلژیکی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که بتوانم و قوانین و آیین‌نامه اجازه دهد، در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شوم. تا جایی که باشگاه تصمیم بگیرد، در خدمتش هستم.

وی درباره زمان سفرش به بلژیک گفت: آخر هفته به بلژیک می‌روم و اگر روز چهارشنبه این اتفاق بیفتد، فقط برای تست‌های پزشکی می‌روم. من تا 11 یا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم و به تیم برمی‌گردم. اگر می‌خواستم از پرسپولیس بروم، نیم‌فصل جدا می‌شدم. باید بین دو باشگاه توافق انجام شود. فینال جام حذفی بلژیک هم روز هفتم مرداد برگزار می‌شود که خیلی برای آنها مهم است. اگر کرونا نبود، لیگ ما تمام می‌شد و من راحت به بلژیک می‌رفتم.

گل‌محمدی: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه ناراحت به نظر می‌رسید، خاطرنشان کرد: ناراحتی من ناشی از مسئله دیگری است که رسول‌پناه آن را می‌داند.

انتهای پیام/

 

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس علیرضا بیرانوند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند پرسپولیس علیرضا بیرانوند تا جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902828

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس