Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:04:45 GMT

کارگر ۳۲ ساله معدن در شازند جان سپرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۳۲۲

کارگر ۳۲ ساله معدن در شازند جان سپرد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«محمد عقیل سلگی»، افزود: این حادثه شامگاه شنبه به مرکز فوریت سامانه ۱۱۰ گزارش شد و عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: این کارگر حین کار در معدن سلیس روستای دولت‌آباد شازند دچار حادثه شد و علاوه بر وی یک کارگر ۴۰ ساله این معدن نیز به شدت مجروح شد که برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی با تشکیل پرونده به پزشکی قانونی تحویل شد.
سرهنگ سلگی ادامه داد: علل وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست پیگیری است.

عاملان برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان اراکی دستگیر شدند
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عاملان برداشت غیرمجاز از حساب دو شهروند اراکی دستگیر شدند.

سرهنگ «احسان آنقی» افزود: این مجرمان سایبری با تبلیغ یک نرم افزار شهروندان را ترغیب به خرید و ورود به درگاه جعلی می‌کردند.

وی یادآور شد: در پی شکایت ۲ نفر از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، بررسی موضوع در دستور کار کاشناسان پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌شده از شاکیان مشخص شد که هر ۲ این افراد با یک شگرد مجرمانه در یک کانال تلگرامی برنامه‌ای را دانلود کرده و برای فعال‌سازی آن به یک درگاه اینترنتی هدایت‌شده و با واردکردن اطلاعات حساب بانکی‌، بعد از مدت زمانی متوجه برداشت غیرمجاز ۱۹ میلیون ریال از حساب‌هایشان شدند.

سرهنگ آنقی خاطرنشان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، ۲ نفر عامل برداشت‌های غیرمجاز در یکی از استان های مرزی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.
 وی با اشاره به اعتراف متهمان به برداشت ۱۹ میلیون ریال از حساب شهروندان اراکی گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به‌دست‌آمده بود، متهمان به تبلیغ نرم‌افزار فیشینگ و هدایت به درگاه جعلی در شبکه‌های اجتماعی و این برداشت های غیرمجاز اعتراف کردند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها استان مرکزی شازند انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی شازند انتظامی استان مرکزی شازند انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند