Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: شهید وحید زمانی‌نیا و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بدون شک اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند و سمبل‌هایی که امروزه نسل جوان در این راه پرخطر و پر از بیراهه به آنها نیاز دارند و چراغ‌هایی هستند تا راه را گم نکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه، مراسم پویش دست های خدایی خانواده بزرگ تکواندو به منظور توزیع کمک‌های مومنانه با نام شهید وحید زمانی نیا، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز (یکشنبه – 18 خردادماه) در سالن ورزشی "شهید مقدم" شهر ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور خانواده شهید وحید زمانی‌نیا، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، سردار داوود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران، حسین توکلی فرماندار شهر ری، سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، هادی ساعی قهرمان پرافتخار تکواندو کشورمان، فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه، وحید عبداللهی مربی تیم ملی و جمعی از قهرمانان این رشته ورزشی پیگیری گردید.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم و تشکر ویژه از پدر بزرگوار شهید زمانی‌نیا که در این مراسم حضور پیدا کردند، گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان مبنی بر رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، فدراسیون تکواندو به عنوان یک وظیفه اسلامی، انسانی و اجتماعی پویش دست‌های خدایی را در هیات‌های تکواندو سراسر کشور راه اندازی کرد.

وی اینطور ادامه داد:  به برکت دل‌های پاک مومنان و نیت‌های زیبایی که همراه با این پویش بود، بیش از 22 استان کشور در این راه گام برداشتند که نزدیک به 240 میلیون تومان کمک جمع آوری شده و  بسته‌های معیشتی میان خانواده های تکواندوکار کم برخوردار  استان ها توزیع گردید.

پولادگر خاطرنشان کرد: در همین راستا فدراسیون تکواندو نیز مسابقات آزاد غیرحضوری پومسه را با عنوان جام بزرگ مهربانی در دستور کار خود قرار دارد و بیش از 800 تکواندوکار در این رویداد حضور پیدا کردند که تمامی عواید حاصله از این رقابت‌ها را به این امر خداپسندانه و اتفاق خوبی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، اختصاص دادیم.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: شهید وحید زمانی نیا به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 1399 معرفی شدند و ما این اقدام خداپسندانه را تحت عنوان خیرات این شهید و احسانی که با اسم ایشان در حال انجام است، امروز با حضور دل‌های گرم و صمیمی شما انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: شهید زمانی‌نیا افتخار بزرگ خانواده تکواندو هستند؛ یقین دارم همه افرادی که در کربلای سردار دلها همراه ایشان بودند و به شهادت رسیدند افراد خاص و برگزیده ای هستند. همانطور که به تعبیر قرآن شهادت در پیشگاه خداوند یک معامله است و خدا مشتری این شهدا است و جسم‌های خاکی آنها را به عنوان یک گوهر ارزشمند خریدنی یافت.

پولادگر در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهید زمانی نیا و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بدون شک اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند و سمبل‌هایی که امروزه نسل جوان در این راه پرخطر و پر از بیراهه به آنها نیاز دارند و چراغ‌هایی هستند تا راه را گم نکنند.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: از همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند و باعث رونق مراسم ما شدند تشکر می‌کنم؛ همچنین از وزارت ورزش و جوانان، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و هیات تکواندو تهران که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم به ما کمک کردند، سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو پولادگر شهید زمانی نیا رییس فدراسیون تکواندو شهید وحید زمانی نیا شهید زمانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین به برکت کنگره شهدای استان مرکزی ساخته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در مراسم اختتامیه گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر 17 علی ابن ابیطالب در مجموعه آفتاب اراک اظهار داشت: ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول 45 سال گذشته با این مولفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، گفت: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

وی افزود: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و قطعا راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و خصوصا دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیار آفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی(ره) از جهات مختلف توانست در سال 98 برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود و البته بعد از اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان بیان کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از 1 هزار 900 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت هزار و 800 واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

کریمی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از 1 میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع‌آوری شده و بزرگترین منبع بریا انجام کارهای پژوهشی و علمی است و البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از 720 مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جوانگرایی، مردمی بودن، توجه به ماندگاری و اثرگذاری فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان از دیگر شاخص‌های کنگره شهدای استان مرکزی است و در ستاد کنگره همه مسئولین و دستگاه‌ها نقش مهمی دارند که در قالب 25 کمیته 16 کارگروه و ده‌ها هیئت اندیشه ورز فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان پیک‌های راستین انقلاب هستند، عنوان کرد: تقویت ارتباط با نسل جدید باید بیش از هر زمانی مورد توجه باشد و قطعا این گردهمایی‌ها علاوه بر تجدید خاطرات و دیدار یاران که برکات فروانی دارد می‌تواند بر تقویت ارتباط با نسل جدید مؤثر باشد.

کریمی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، گفت: قطعاً همه موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح خصوصاً پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد: سومین گردهمایی «یاد یاران» با حضور رزمندگان پرافتخار استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی در مجموعه آفتاب اراک برگزار شد که در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران پرافتخار دفاع مقدس هدفگذاری‌ها برای تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر 17 در دوران دفاع مقدس انجام شد، تجلیل از خانواده معظم شهدای واحد پرسنلی از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد