Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:09:54 GMT

ثبت‌نام مرحله جدید مدرسه تلفنی تفسیر قرآن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۷۲۲

ثبت‌نام مرحله جدید مدرسه تلفنی تفسیر قرآن آغاز شد

نام‌نویسی مرحله سوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن کریم از سوی دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری سازمان دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌نام مرحله سوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن کریم در سطح کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت تلفنی در مدت دو سال به مباحث تفسیر قرآن کریم مسلط شوند.

ابتدا آزمون تعیین سطح از افراد گرفته می‌شود. همچنین، برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه معلم خصوصی و دو مرتبه در هفته از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحت‌تر تفسیر قرآن را بیاموزند.

در کنار آموزش‌های تلفنی، یک بسته شامل 6 جلد کتاب تفسیر ذکر مبارک، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان می‌توانند در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی دو سال در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری نسبت به تفسیر قرآن‌کریم مسلط شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/ ketabequran مراجعه کنند. جهت ثبت‌نام نیز می‌توانند تا 30 خردادماه عدد 2 را به سامانه 100000100100 پیامک کنند یا با شماره 02166978001 تماس بگیرند.

همچنین، پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم سازمان دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌نام مرحله پانزدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن نیز در سطح کشور آغاز شد. فعالیت این مدرسه نیز به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت تلفنی حافظ کل قرآن شوند.

شکل اجرایی این طرح نیز به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روان‌شناسی از افراد گرفته می‌شود. سپس مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی برگزار می‌شود. البته در طول یک سال تحصیلی نیز شرکت‌کنندگان به صورت منظم تحت نظر کلینیک روان‌شناسی چک می‌شوند. در این طرح نیز برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر، در رابطه با بسته‌های آموزشی این مدرسه اظهار کرد: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، برای آشنایی قرآن‌آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم، بسته کمک آموزشی در اختیار قرآن‌آموزان قرار می‌گیرد که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی 10 ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/ketabequran مراجعه کنند و جهت ثبت‌نام نیز می‌توانند تا 25 شهریورماه سال جاری عدد 1 را به سامانه 100000100100 پیامک کنند یا با شماره 02166977749 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی حفظ قرآن قرآن کریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی حفظ قرآن قرآن کریم طرح ملی حفظ قرآن قرآن کریم دارالقرآن خانه کارگر تفسیر قرآن کریم کنار آموزش مدرسه تلفنی ثبت نام آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند