Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سیدی مربی سابق دروازه بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس تهران که امروز به این باشگاه مراجعه کرده بود، در این خصوص اظهار داشت: بعد از چند ماه به خاطر شرایط به وجود آمده‌ ناشی از شیوع ویروس کرونا امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم تا جویای مطالباتم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ ماه پیش هم توافقی با مسئولان پرسپولیس داشتیم و امروز برای پیگیری این موضوع به باشگاه آمدم.

 

شکایت کردن از پرسپولیس را در شان خودم نمی‌دانم

او درمورد میزان مطالباتش از  باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: طلب من ۱۳۰ میلیون از ۴۰۰ میلیون تومان (کل مبلغ قرارداد) است. توافق من به گونه‌ای است که تا همان روزی که در باشگاه بوده ام باید پول بگیرم. با مدیران پرسپولیس در ارتباط هستم و با رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم. با مهدی محمد نبی، پیش از رفتنش به فدراسیون فوتبال مذاکره کرده بودم. هدف این است که به صورت دوستانه کار را انجام بدهیم و در واقع به دنبال شکایت از پرسپولیس نیستم. چرا که شکایت کردن از پرسپولیس را در شان خودم و باشگاه  پرسپولیس نمی‌دانم.

نامم  در لیست پرداختی‌های خردادماه پرسپولیس قرار گرفت

مربی سابق دروازه بان‌های پرسپولیس افزود: طی صحبت‌هایی که امروز با رغبتی انجام دادم که البته باید به خاطر پاسخگویی به من، از او تشکر کنم، اسم من را در لیست پرداختی‌های خرداد قرار گرفت و حالا باید ببینیم درباره شرایط پرداخت مطالبات چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتظار داشتم مدیران پرسپولیس در این مدت حداقل یک تماس با من می‌گرفتند

سیدی درخصوص جدایی از پرسپولیس با آمدن یحیی گل محمدی گفت: ۲۱ دی ماه افشین پیروانی مدیر تیم با من تماس گرفت و موضوع را دوستانه با من در میان گذاشت. در این ۴ ماه اخیر باشگاه پرسپولیس حاشیه‌های زیادی داشته است و جمع کردن این حواشی برای مدیران کار سختی خواهد بود. البته انتظار داشتم در این مدت حداقل یک تماسی با من می‌گرفتند. روز بعد از جدایی از پرسپولیس با محمد حسن انصاری فرد، عکس یادگاری هم گرفتم و تابلوی معروفی نیز به من دادند. دوست داشتم به عنوان یادگاری یک پیراهن پرسپولیس به من می‌دادند و در فوتبال حرفه‌ای، همه می‌دانند که باید کوله خود را پشت سر داشته باشیم و هر لجظه برای جدایی آماده باشیم. اما اگر یک مربی برای خودش فلسفه داشته باشد، دیگر نیازی ندارد که خانه به دوش باشد و از این تیم به آن تیم برود. یک مربی باید زمان داشته باشد تا بتواند فلسفه خودش را ارائه بدهد.

   بیشتر بخوانید: بیرانوند در جمع برترین خریدهای لیگ بلژیک

بابت لژیونر شدن بیرانوند خوشحالم

او درمورد جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و رفتن به لیگ  بلژیک گفت: باور کنید در سال‌های اخیر علیرضا همواره با من ارتباط داشت و درباره خیلی از مسائل خودش را با من مشورت می‌کرد. تصور می‌کنم تصمیم خوبی گرفت. دروازه بانی در اروپا کار سختی است، اما تمام کشور‌های صاحب سبک، دروازه بان تیم ملی شان در کشور دیگری بازی می‌کند. علیرضا قرارداد ۳ ساله بسته و اگر بتواند با برنامه خوب جلو برود، می‌تواند در لیگ‌های بزرگتری بازی کند. خیلی هم خوشحالم در زمان من علیرضا لژیونر و قرارداد رادوشوویچ هم با پرسپولیس  ۳ ساله تمدید شد. برای من این اتفاق‌ها که مربی شان بودم، خوشحال کننده است.  

به رادوشوویچ لقب پارتیزان داده ام

مربی سابق دروازه بان‌های پرسپولیس درمورد حضور ثابت رادو در دروازه سرخپوشان گفت: به نظر من او چنین قابلیتی را در ۴ سال اخیر نشان داده است و باید از او تشکر کنیم. چرا که قبول کرد دروازه بان دوم باشد و با بهترین شرایط روحی و روانی تمرین کرد. من به رادو لقب پارتیزان داده بودم. همیشه آماده بود، اما پرسپولیس به یک دروازه بان بزرگ دیگری نیاز دارد چرا که این بحث برای همه تیم‌های بزرگ وجود دارد. هیچوقت نباید ۳ امتیاز‌ها را از دست داد و هر وقت رادو به عنوان جانشین بیرانوند در دروازه قرار گرفت، هم بازی را می‌بردیم و هم کلین شیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: فرزند پرسپولیسم و پیشرفتم را مدیون این باشگاه هستم

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ تیم فوتبال پرسپولیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان

علیرضا بیرانوند در ادامه واکنش‌های چهره‌های ورزشی از بانوان پرسپولیسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است. بیرانوند که هر طور بود به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رسید و در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت پس از اهانت یک هوادار سپاهان به دختران طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه‌ی زرین بشکست... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا